Gå til innhold

Hvor bør jeg kjøpe anlegg?


Anbefalte innlegg

Jeg skal ha en forsterker og basskasse med et 8" element!

Er det noen som har noen tips til hvilken nettside jeg bør handle fra med henhold til pris og kundeservice osv! Det begynner å bli så mange sider, deriblant mange useriøse sider. Er det noen som har noen gode og dårlige erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megabillig.no ;) Ta kontakt på mail under "kontakt oss", så får du SVINgode priser av Asle.

Der sparer du mange tusenlapper, og de har bl.a. alt av Rockford Fosgate, nesten alt av Pioneer, Kicker, osv. Også litt billigere merker.

Jeg handler kun derfra. Mest for pengene ;) Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en forsterker og basskasse med et 8" element!

Er det noen som har noen tips til hvilken nettside jeg bør handle fra med henhold til pris og kundeservice osv! Det begynner å bli så mange sider, deriblant mange useriøse sider. Er det noen som har noen gode og dårlige erfaringer?

Du bør seriøst ta deg turen innom Bug Boys som ligger i Fr.stad området ( om du har mulighet ) Eller handle på nettsiden, www.bugboys.no !

Jeg har ALLTID vært i TVBoden i Sverige og trodd jeg har fått bra deler til anlegg til riktig pris, men her tok jeg grovt feil.

Jeg dro til BugBoys butikken og ble mange kilo klokere på anlegg, og ikke minst den fantastiske service'en man får der!

Dette er ansatte som gir 110% service og vil at du skal få et anlegg du selv trenger og som du ikke kommer til å angre på i ettertid.

Det er kun en butikk jeg kjøper ifra nå og det er Bugboys!

Anbefalers på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det sies at den www.bugboys.no siden blir lagt på is. Kommer bare opp kontakt info der nå. Prioriterer heller å kunne hjelpe folk på stedet enn å sende varer rundt i hele norge. Men er det komplette pakker det er snakk om kan det fikses med meg over PM, mail eller MSN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...