e30 tic Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 jeg hadde det også før jeg bytta turbo, men husker pokker ikke hvordan jeg hadde det husker bare at det kun va benyttet orginale nippler og at det fungerte bra. Det finnes jo 2 typer vannpumper og termostathus til e30, ble i tvil ang hvilken pumpe jeg skulle bestille nå. - kan det stemme jeg hadde inn på turbo fra termostathus og ut fra turbo inn i bak kant på blokka? hvordan har dere løst de
Bimmer327tic Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Jeg har inn på turbo fra termostathus og returen bak på blokka. Er vel egentlig de som skal gå til oppvarming av gasspjeldet.
e30 tic Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 Jeg har inn på turbo fra termostathus og returen bak på blokka. Er vel egentlig de som skal gå til oppvarming av gasspjeldet. Da har jeg som Egon Olsen en PLAN. takker
Gjest Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Jeg har inn på turbo fra termostathus og returen bak på blokka. Er vel egentlig de som skal gå til oppvarming av gasspjeldet. Sånn Jeg også hadde det.
e30 tic Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 eneste minuset er at motorrommet blir mye mer uryddig med vannkjølt, får se om jeg ikke kan få skjult det.
Gjest Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Jeg hadde planer om å bøye noen rustfrie 12mm rør på jobben og montere men kom ikke så langt.Tror det hadde sett ganske ryddig ut.
e30 tic Skrevet April 29, 2010 Forfatter Skrevet April 29, 2010 joda det går slevsagt ann å gjøre det pent, men uansett er det ekstra dill som tar plass osv. i mit tilfelle blir det trangt nok med 2 turboer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå