dropze Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 På grunn av kast i en av felgene er jeg på jakt etter nye 17" felger kan også være ints i 15" og 16" med grei gummi maks pris 3000,- Helst i Vestfold området:)
Njål Vogt Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Jeg har et sett 15" orginale lettmetall bmw felger. Kan selges for 2000kr. Jeg bor i Oslo området
AlXz Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 har noen sett 15" alu uten dekk (eller dårlige dekk sitter på..)
Eirik Viste Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Hei. Hylle på forumet her har noen 7.5 X 16 felger som han fikk med en bil han byttet med meg. ET er 35. Det er nye Dunlop SP 2000 dekk bak. Dekkene har ligget lagret noen år uten å ha blitt brukt. Det er veldig bra Michelin Premacy dekk framme(ca 7 mm mønster) Dekkene har dim på 225/50-16. Dette er skikkelige kvalitetsdekk og dimensjonen passer veldig bra til E36. Felgene er alle nybalanserte etter dekkomleggingen. Her kjøper du ikke dekk som må skiftes etter 2 mnd. Felgene har merker etter kantberøringer. Dessverre var det smalere dekk på felgene før som ikke beskyttet felgene. Felgene og dekkene ser brede ut på bilen fordi innpresset flytter felgene lenger ut. Men det er fullt lovlig innpress. Han skal ha 3.000 kr for felgene med dekk. Mulig at jeg kan ordne rimelig frakt av felgene til Sandefjord. Kjenner en sjåfør som kjører fra Stavanger til Trondheim regelmessig. Mulig at han er i Stavanger i dag eller i morgen. Da har du felgene innen onsdag. Legger ved et par bilder. Har aldri stilt inn datoen på kameraet, så ikke bry deg om den. Dette er den fineste felgen. Det er mulig at Hylle har lagt ut annonsen på disse felgene. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
Njål Vogt Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Jeg har et sett 15" orginale lettmetall bmw felger. Kan selges for 2000kr. Jeg bor i Oslo området Noen bilder av felgene jeg har, de er litt slitt i kantene:
kjetil12345 Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Hei. Har orginale M3 felger med kant i 17", ingen skader. (stått på en orginal m3 cab) Er med 225 foran og 245 bak. Send meg en pm hvis du er int. Bor i drammens område kan møte deg. Pris blir vi enig om.
dropze Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Hei. Har orginale M3 felger med kant i 17", ingen skader. (stått på en orginal m3 cab) Er med 225 foran og 245 bak. Send meg en pm hvis du er int. Bor i drammens område kan møte deg. Pris blir vi enig om. Ca pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå