Gå til innhold

E90, E91, E92 og E93 3-serie-tråden


codex
 Share

Anbefalte innlegg

ja, det er veldig kjedelig. husker når jeg henta min i sommer.. kjørte hjem fra bergen til oslo. å skulle starte dagen etterpå. så lyste motorlampa:( faen da var jeg fortvila ass. hehe. så dro jeg å vaska den. å da ble det bort. hadde den på verksted å sjekket å for sikkerthets skyld. men var heldigvis ikke noe:)

får håpe det ordner seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 325d E91 og må si jeg får meg en liten overraskelse når den setter i gang og rense DPF. Stort sett i oppoverbakke med godt pådrag i 4. så merker jeg at effekten gir seg litt og det blir merkbart mer røyk bak bilen. Varer ikke lenge, men må si jeg har stussa litt et par ganger :D

Ellers så er det en vanvittig digg bil til hverdagsbruk, går godt og har ok lyd. Fint å slippe den typiske 4 sylindra diesel lyden.

Men etter et utall bensinbiler må jeg si jeg får litt noia når jeg starter den opp etter å ha stått ute i 15 minus ved jobben. Får rett og slett dårlig samvittighet der den står og klakker og klager. Etter å ha kjørt M3 et år blir man jo litt var på lyder, så da er kanskje ikke kaldstart av dieselmotor det hyggeligste hehe #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal si meg enig der hehe, men venter alltid ca 1-2 min før jeg kjører bilen min 318d 2006 mod. men hvordan merker man at dpf blir renset?? har ikke merket at den renegerer:S

selv om den ble byttet for ca 4000 km siden.

noe spes jeg må gjøre for at den ska regnerer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...
  • 3 weeks later...

Har Endelig kjøpt bil!

06 modell (produsert seint 05) BMW 330XD automat, stasjonsvogn.

Meeeeget fornøgd! :D

Tok eit par bilder etter at eg spylte av bilen i dag. Måtte nesten få spylt rein felgane etter at eg og ein kompis var å leika litt på ein parkeringsplass idag. X-drive er morro!

EDIT:

Takboksen er veeeldig stor. For stor. Og den skal av. Men har ikkje plass til den akkurat no. Så den får stå på litt til.

vtx17zaqmoiq8bkhoob8.jpg

q426e0krpx5e4d9u90b8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...