Gå til innhold

Montreal blå 520i sedan. BEHOLDES!! SLETT!!


bmwkizn
 Share

Anbefalte innlegg

Som topic sier så selger jeg en 96 mod Montreal blå 520i manuell sedan for kr 55.000.

Km stand er 240.000km-

Bilen har vanlig stoffinteriør. Nye 18" M5 hjul. Facelift griller og facelift look frontlykter.(lykter og sommerfelger blir montert på bilen nå til helgen)

Bilen skal til Eu i Juni, og det jeg vet som må gjøres før den er å stramme håndbrekk og finne ut hvorfor airbaglampe lyser. Lampe for antispinn lyser også men den har ingen betydning for EU. Motor,gir og understell fungerer fint.

kan ta billigere BMW i innbytte. Års avgift er betalt.

Hel og pen bil. Mye bil for pengene! Utrolig god bil å kjøre.

Bilen står i Trøndelag.

fhs2rxfvgq5io4kygqpz.jpg

ta2kof8jtxhep27w9ynq.jpg

cxhdpmo8ezy1meaq6a91.jpg

xbyyaljfpgtldathxuq3.jpg

qcuvqgislmuup2r530zl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Felgene kom på igår :) Så blir det montert facelift-look lykter med øyelokk imorgen. Skulle egentlig ikke ha øyelokk på bilen, men de var limt på lyktene jeg kjøpte av en her på forumet med sikaflex eller noe sånt, så de var umulig å få av :) Så da endte det med at jeg maskerte øyelokkene og lakkerte de i bilens farge. så imorgen skal de få et par strøk klarlakk før montering ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er fortsatt skitten, Ikke noe poeng i å vaske bilen nå her i trøndelag :( Men nå er det ihvertfall noen bilder slik at dere får et lite inntrykk av hva det er :)

KOM MED SERIØSE BUD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...