bmwkizn Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Som topic sier så selger jeg en 96 mod Montreal blå 520i manuell sedan for kr 55.000. Km stand er 240.000km- Bilen har vanlig stoffinteriør. Nye 18" M5 hjul. Facelift griller og facelift look frontlykter.(lykter og sommerfelger blir montert på bilen nå til helgen) Bilen skal til Eu i Juni, og det jeg vet som må gjøres før den er å stramme håndbrekk og finne ut hvorfor airbaglampe lyser. Lampe for antispinn lyser også men den har ingen betydning for EU. Motor,gir og understell fungerer fint. kan ta billigere BMW i innbytte. Års avgift er betalt. Hel og pen bil. Mye bil for pengene! Utrolig god bil å kjøre. Bilen står i Trøndelag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Kan også legge til at det er mye nytt i forstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Jeg venter i spenning på bilder:) Kan ikke ta noen nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Bilen er RÅmøkkete nå. men skal spyle av den å ta bilder imorgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Hehe. Hvordan int er det? Seter liste osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Hehe. Hvordan int er det? Seter liste osv.. Mørk grått/sort stoffinteriør..Sorte lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Fått på felger ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Jepp. Felgene kom på igår Så blir det montert facelift-look lykter med øyelokk imorgen. Skulle egentlig ikke ha øyelokk på bilen, men de var limt på lyktene jeg kjøpte av en her på forumet med sikaflex eller noe sånt, så de var umulig å få av Så da endte det med at jeg maskerte øyelokkene og lakkerte de i bilens farge. så imorgen skal de få et par strøk klarlakk før montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Kommer det bilder på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Da får du slenge ut noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Ja kommer bilder så fort jeg får shinet den litt Bare regn,sludd å dritt her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Bilen er fortsatt skitten, Ikke noe poeng i å vaske bilen nå her i trøndelag Men nå er det ihvertfall noen bilder slik at dere får et lite inntrykk av hva det er KOM MED SERIØSE BUD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 Fortsatt til salgs ettersom han som ville ha den ikke dukka opp for å se på/kjøpe bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg