faint Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Hei! Legger ut bilen min for å sjekke interessen på den. Det som er gjort er demontert bilen, slipt kitt og rust inni dører, hjulbuer, panser, bakluke, takluke og bagasjerom. Kanaler er byttet, ny frontplate, ny bakplate er sveist på pga rust, bilen er tektylert på nytt under og lakkert stabstag og girkassefester under ++.. Oljeskift er tatt, satt på M-tech leppe på bagasjen, bremsene bak er åpna og bytta alt inni + tromler. byttet en del foringer under, sveist eksos, satt på infinityleppe nederst på fronten. Bakfanger kan tilpasses ferdig og lakkeres før salg ved litt tilegg i pris. Den skal være klar til EU godkjenning nå, CO testa, og var OK. Bremser og brekk var OK. Gått over under og byttet det som var slitt av foringer. De interiørbildene er fra den den drev å ble pussa opp, så er litt møkkete inni der men Står åpen for bud. Mvh stefan nilsen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Hvilken fanger er det bak på e30'n? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faint Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Det er den her kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 ikke sett før ;P hva heter den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Om jeg ikke ser helt feil er det der en E30 M3 bakfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faint Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Om jeg ikke ser helt feil er det der en E30 M3 bakfanger. det er mye mulig, den er værtfall helt helvete å modde til.. men blir bra til slutt som sagt, kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Om jeg ikke ser helt feil er det der en E30 M3 bakfanger. åja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Ja, den er ikke den letteste å få på uten M3-bredding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faint Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Ja, den er ikke den letteste å få på uten M3-bredding. så sant så sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faint Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 vet ikke, du får komme med bud så får vi se men ikke skambud. bilen er strøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Du har vel en anelse om hva du forventer å få for den? Og har du litt mer info, bilder innvendig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faint Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Du har vel en anelse om hva du forventer å få for den? Og har du litt mer info, bilder innvendig ? Bilder innvendig kan jeg ordne i morgen, bilen står på jobben så har ikke mulighet nå nei vet ikke, som sagt har jeg lagt den ut for å sjekke interessen og har ikke satt no spess pris antydning. så er bare å komme med bud, men regner med at folk skjønner hva som er skambud og ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faint Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Etter jobb BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 ingen e30 m3 fanger det der hadde en sånn en en gang, husker dessverre ikke hva det er for noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå