Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken dekk dim, last og hastighets indeks står det i deres vognkort som original dimensjon??

Skriv gjerne årsmodell også.

Driver å godkjenner bilen og har store problemer med å finne dimensjonen som er oppgitt i den eksempel bilen jeg bruker til BMW og Biltilsynet. Der er forøvrig Dekk dim: 195/65-14 89V.

Dimensjonen finnes ikke lenger i V hastighet, kun T og H. Og så vrien som tillsynet er så MÅ jeg ha 89V eller bedre.. Så dersom det finnes noen E30 325i der ute med annen hastighet og last indeks, er jeg veldig takknemlig for hjelpen!!

Hadde aldri trodd at det skulle være hastighetsindeksen som skulle sette stopper for godkjenningen #-o

Skrevet
195/65 r 14 89v på 325ix 86mod

195/60 vr 14 85 (ikke noen bokstav) på 83mod 323i

195/65 r14 89h på 87mod 320i

Da kommer jeg sikkert ikke unna med noe annet en 89 V da.. har 89H selv i vognkortet til 87`320i, men det var IKKE bra nok :cry: Må jo bare gjøre som de sier, ellers blir det vel ingen godkjenning. problemet er at den riktige dim ikke finnes.

Skrevet

jo selvfølgelig er det det, men jeg har andre felger å sette på etter godkjenningen. Bmw liker å ha ting så orginalt som mulig.. og der har du faktisk funnet 89v dekk også!!! :applause: fy faen.. dekkonline hadde jeg faktisk glemt. Tusen takk for hjelpen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...