Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette var kjipt, men det viktigste er at det går bra med alle.

Penger,sertifikat og bil spiller så utrolig liten rolle når slikt skjer.

Jeg hadde en ganske lik opplevelse som deg for en måned siden.

Jeg hadde spart lenge til en nyere bmw med motor(E39 535I med chip og full m-pakke)

19 år og alt for mye hester under panseret er mitt svar, men jeg hadde kanskje "litt" høyere hastighet når en forbikjøring endte med å rive opp et autovern og bilen ble vrak. Det eneste for som var viktig for min del var at de to som satt på+ jeg, ikke ble skadet.

Lærepengen ble 6mnd uten lappen og en vraket bil.

Skrevet
Grå?

Hmm, godt mulig, registrerte det ikke annet enn i bakspeilet i det jeg svingte av veien. Gammel haug ihvertfall.

Patrol er jo ikke noe utrolig og se sidelengs da, herregud de går sidelengs!!

Sjefsbiler:D

Det betyr ikke at det er trygge forhold allikevel...

Skrevet
Kjipe greier....men merker meg at hver gang noen snurrer med BMW og krasjer, har de alltid hatt 30-40 km/t.... :wink:

Var vel bl.a en rød E36 som taka på sørlandet som også hadde hatt lav fart.

Det viktigste her er at ingen personer ble skadet....en bil kan erstattes som regel, det kan ikke mennesker..

Håper bilen din var godkjent ombygget (den ser ikke org ut) så du ikke får evt. problemer med BT i etterkant..

Bilen er godkjent ombygd ja :)

Kjører ikke rundt i noe som ikke er lovlig..

Og med tanke på at jeg nettopp kjørte ut av Shell, så er det litt begrenset hvor stor fart jeg kunne hatt... (Som ligger 50m unna ulykkesstedet)

Og ettersom jeg skled lenge sidelengs/baklengs med full brems, så bremset også det en del. Så dere skal få tro akkuratt hva dere vil. Det har egentlig ingenting å si for meg :)

Kjørte fotbi der i går. Var noen ganske lange bremsespor ut fra shell og ett stykke bortover mot sverige. Må ha vært skikkelig glatt for å få til det i vinkel og 30- 40 kmt. :?

Skrevet
Kjipe greier....men merker meg at hver gang noen snurrer med BMW og krasjer, har de alltid hatt 30-40 km/t.... :wink:

Var vel bl.a en rød E36 som taka på sørlandet som også hadde hatt lav fart.

Det viktigste her er at ingen personer ble skadet....en bil kan erstattes som regel, det kan ikke mennesker..

Håper bilen din var godkjent ombygget (den ser ikke org ut) så du ikke får evt. problemer med BT i etterkant..

Bilen er godkjent ombygd ja :)

Kjører ikke rundt i noe som ikke er lovlig..

Og med tanke på at jeg nettopp kjørte ut av Shell, så er det litt begrenset hvor stor fart jeg kunne hatt... (Som ligger 50m unna ulykkesstedet)

Og ettersom jeg skled lenge sidelengs/baklengs med full brems, så bremset også det en del. Så dere skal få tro akkuratt hva dere vil. Det har egentlig ingenting å si for meg :)

Kjørte fotbi der i går. Var noen ganske lange bremsespor ut fra shell og ett stykke bortover mot sverige. Må ha vært skikkelig glatt for å få til det i vinkel og 30- 40 kmt. :?

Skjønte ikke helt poenget ditt, men det er det samme :P

Skrevet

Ikke jeg heller :P

Kjører der flere ganger daglig.., og det ble vel ikke akkurat noe spor der i regnværet.

Lå jo nesten å fløt vann på veien..

Så er sverige også feil retning til den lille brua der..

Skrevet
Grå?

Hmm, godt mulig, registrerte det ikke annet enn i bakspeilet i det jeg svingte av veien. Gammel haug ihvertfall.

Patrol er jo ikke noe utrolig og se sidelengs da, herregud de går sidelengs!!

Sjefsbiler:D

Det betyr ikke at det er trygge forhold allikevel...

Ok. Er en kar som satser over gjennomsnittet hard med en gammel sliten grå patrol her i området. Han har skremt meg en gang eller to :?

Skrevet

Neida. Du er nok ikke alene på den veien, men er ikke helt med på en en sladd og en kontra i 30-40 kilometer i timen ut fra en bensinstasjon. Så glatt er det ikke selv om det er regn på veien. Og så jævla ille er ikke den bilen å kjøre. Du får prøve å være litt lettere på foten neste gang. Nå vet du at det går til helvete med så mye krefter og null erfaring. Det koster å lære :wink:

Skrevet

Vel.. kommer man kjørende fra sida av shell'n hvor den containeren står og e46'n her

http://www.google.no/maps?f=q&source=s_ ... 66,,0,17.1

Så er det ganske heling på veien derfra og opp til e18.., tar man litt fart da, samtidig som man ser det er klart.., og svinger ut i veien, så skal det ikke mye til å få en sladd.

Skal sies at den dagen så regnet det ikke bare litt.., det var ganske mye vann!

Men er vel ikke noe poeng i å diskutere det videre å si ditt og datt :P

Utrolig kjipt er det uansett.., men helt sikkert en lærepenge..

Skrevet
Vel.. kommer man kjørende fra sida av shell'n hvor den containeren står og e46'n her

http://www.google.no/maps?f=q&source=s_ ... 66,,0,17.1

Så er det ganske heling på veien derfra og opp til e18.., tar man litt fart da, samtidig som man ser det er klart.., og svinger ut i veien, så skal det ikke mye til å få en sladd.

Skal sies at den dagen så regnet det ikke bare litt.., det var ganske mye vann!

Men er vel ikke noe poeng i å diskutere det videre å si ditt og datt :P

Utrolig kjipt er det uansett.., men helt sikkert en lærepenge..

Hva er det jeg gjør feil, får ikke frem bilder, bare det dølle kartet...

Skrevet
Neida. Du er nok ikke alene på den veien, men er ikke helt med på en en sladd og en kontra i 30-40 kilometer i timen ut fra en bensinstasjon. Så glatt er det ikke selv om det er regn på veien. Og så jævla ille er ikke den bilen å kjøre. Du får prøve å være litt lettere på foten neste gang. Nå vet du at det går til helvete med så mye krefter og null erfaring. Det koster å lære :wink:

Jeg aner ikke hvor stor fart jeg hadde når det smalt, men jeg lå kanskje i 55 når jeg mistet grepet, og begynte å miste kontrollen.. Det var ikke ut fra bensinstasjonen, det var 50 noen meter etter jeg kjørte ut fra Shell. Så jeg sladdet ikke ut av Shell, om det er det du tror.

Det at jeg må være lettere på foten neste gang, sier seg vel egentlig selv?

edit:

Wacman, du må dra den gule fyren(den du ser rett over det + merket), ned på veien. Så ser du :)

Skrevet

Ah.., ok, sorry for en feil forklaring.., tenkte det var en mulighet :P

Btw så funka linken her om man bare tykker på den og venter, så blir det street view etter en liten stund :)

Skrevet

Ahh.. hehe :P

Man ser ikke riktig åssen veien heller fra toppen av google bilen. Kan se om jeg gidder å ta et bilde en dag, om jeg stopper der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...