Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg hjemme fra ferie igjen, og skal begynne å vurdere advokat.. Bare synd jeg bestemte meg for dette såpass sent. Er det på noen måte for sent for dette?

• Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
fikk 3 måneder og 10 tusen når jeg gikk på taket fikk egentlig 6 men kjørte advokat og fikk straffen redusert. noe du har vurdert ? advokaten tok bare 1 tlf så var det ordnet :P

Mye måtte du betale advokaten da? :P

Samme lurer jeg på :P

900 betalte jeg

Skrevet

Er villig til å betale godt over det, for å få tilbake lappen fortere :P

Begynner å bli vanskelig dette her..

• 3 weeks later...
Skrevet
Når jeg så bmw'n din stå der som du kræsjet fikk jeg vondt i meg :/ Det var en fin bil. Kjørte forbi ulykkestedet.

Hehe, jeg fikk vondt i nakken!

Kjørte du forbi før den ble hentet av Martiniusen eller?

Har ikke kommet noe videre nei. Har prøvd i det siste å ta kontakt med juristen. Det er jo bare litt over 2 måneder igjen uansett.. Det går fort :)

Problemet er bare at jeg egentlig ikke kan ta teorien igjen før 28. Oktober, og først da kan jeg bestille oppkjøring, som det gjerne er 2 måneders ventetid på..

Det stod det ikke noe om i papirene jeg skrev under på, så har sendt brev til juristen ang. akkuratt det der. For det begynner å bli veldig vanskelig å komme meg på jobb om dagen nå.. Blitt vandt til å ikke ha førerkortet, men Mamma eller Pappa må jo kjøre meg, og hente meg hver bidige dag, så det krever mye planlegging og omgjøring for oss alle.. Utrolig kjipt å miste det så lenge, pga. en ulykke.. men de ser en 20-åring med BMW som snurret, så tenker jo alle sitt.. Spesielt når det er M3 i tillegg.. :P

• 2 months later...
Skrevet

Har lest alt som er skrevet. Sinnssykt glad for at det gikk bra med deg Chris_, livet er virkelig det viktigste og ta vare på.. Alt som koster penger kan erstattes og fikses, det kan ikke kropp eller sjel. Synd å høre om den dødsulykken som var der litt etterpå, sånt er forferdelig trist.

Vi snakker så masse krefter innen bil, og skal virkelig ha respekt for krefter de lager og ikke bare undervurdere det. Man skal ha respekt for bil, som kan faktisk ta fra en livet.

Veldig bra at du har lappen og bil igjen, det betyr at du beveger deg videre i verden og det er bra! Det skal du ha. Ikke alle som klarer dette.

E46 2.2 coupe er en bil du kan cruise med, og da blir det fort lettere å føle seg trygg i bil mens man kjører forsvarlig og koser seg

Glad at situasjonen endte godt, for det skjer ikke hver gang noe går galt

Det beste av dette er at andre lærer av dette, og er forberedt at ting kan skjer. Og prøve å minimalisere det at det kan gå galt ved å kjøre pent og sitte ordentlig/se på veien og ikke stereoanlegget

Lykke til videre med alt:)

Bilen din ser strøken ut!

Skrevet

Jeg har hatt lappen en uke nå, og merker at kjørestilen har endret seg veldig, for å si det mildt! :) Til det positive (håper jeg!)

Håper jeg har hjulpet flere også, til å ta det litt mer med ro? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...