Wacman Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Synes neppe jeg behøver å registrere meg med navn,adresse og sånt kun for å sjekke status på deler - jeg ser liksom ikke nødvendigheten av det før man er ved "gå til kassen" delen av siden.. WTF,gs? cdon.com tvinger meg ikke til å opprette en konto før jeg velger å kjøpe varene. (kun brukt som eksempel på nettbutikk)
S.Arnesen Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Faktisk aldri tenkt noe over det før. Aldri vært noe problem heller egentlig...
Wacman Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 må innrømme at hovedbeefen nå,er at jeg håpet å slippe å sjekke mail etc for bekreftelseskoder etc, kun for å sjekke om de har en del på lager. Men sånn går nu dagan.. Tar det i morgen i stedet - får bedre priser også. Men fy,bør ikke være nødvendig å gi fra seg all kontaktinfo og personalia for en enkel deleforespørsel.
bmwkizn Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Hvor har du fått dette fra? trenger ikke å registrere noen ting. bare å klikk på linken til nettbutikken det..
Morgan GS Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 ??? er ikke helt med jeg nå men .... bare å gå inn å se på deler å priser det , bare å velge modell først det .
winchester Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Trenger ikke registrere deg for å se på deler nei, tror du har villet deg ut på feil sted.
Wacman Skrevet April 29, 2010 Forfatter Skrevet April 29, 2010 hmm.. hva er det jeg gjør feil da..? Siden laster nemlig ikke uansett hva jeg trykker inn av kjøretøyinfo..
ehrnst Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 hvilken nettleser bruker du? forøvrig "fungerer" den i mine nettlesere her. opera, chrome, IE
Gunnar Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Priser og alt hos meg, uten å være innlogget.. Firefox.
Wacman Skrevet April 29, 2010 Forfatter Skrevet April 29, 2010 Det var enkelt nok fordi det ikke finnes deler til den bilen i den kategorien.. Tråden kan gjerne slettes..
Wacman Skrevet April 29, 2010 Forfatter Skrevet April 29, 2010 jeg er vant til å bruke ETK'en på jobben til alt jeg vettu.. Der finner jeg jo alt av delenumre enten de kan skaffes eller ei.
bmwkizn Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Jeg har faktisk irritert meg over samme tabbe selv en gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå