Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som enkelte vet driver jeg å polerer en del biler når jeg får mulighet, men har desverre ikke noe fast sted å stå. En vanlig størrelse garasje syns jeg blir litt trangt da det er fint å ha et par meter rundt bilen når man holder på.

Ønsker derfor å finne et sted å leie der jeg kan holde på. Problemet er bare det at det ikke finnes så mye lokaler ute på leiemarkedet på Finn, og det er også vanskelig å finne noe til en ok pris med litt størrelse.

Jeg lurer derfor på om det er noen som har noen stalltips på hvor det kan være mulighet til å stå, og eventuelt om det er andre som er interessert i å være med på å leie lokaler.

Kravet er at det må være strøm på stedet, og det er et veldig stort pluss om det er uttak for vann der. Stedet må selvsagt kunne låses da det vil bli stående biler samt en del produkter på stedet. At det er noenlunde "tett" er også en fordel da man kan få til litt varme der når det er kjølig ute.

Skrevet

Er på jakt etter noe slik selv. Har kontakt med noen på Lumber. Men spørs hvilke krav du har til drenering,avsug osv. Og selvfølgelig størrelse.

Send meg en pm visst du er interessert.

• 5 months later...
Skrevet

Jeg flytter og får ny garasje på Grim :) Ellers skulle jeg gjerne vært med. Kan se ut som at denne garasjen faktisk er litt større enn min gamle.

Hvor har du funnet lokale Ad|os?

• 1 month later...
Skrevet

Har sendt forespørsel til 2 utleiere på rundt 100kvm, så venter bare på svar for å se om det er en faktisk mulighet :)

Ser for meg et samarbeid med helst 3andre for å få en ok leiepris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...