S.Hafsmo Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Satt og bladde igjennom hele internetten her en nattevakt, og snublet inn på broom.no. Der kom jeg over denne "artkkelen" om bruktbiler med flest feil og på listen over de 30 bilene med flest feil har de tatt med som følger: E60 bensin, E60 diesel, E61 bensin og E61 diesel. mao ikke et motorproblem, men hva er typiske feil på disse? noe må det jo være siden de kommer såpass dårlig ut i denne statistikken. Godt mulig det bare er en bagatell (hvilket statistikken ikke sier noe om), men kan jo uansett være interessant å vite. Jaggu hadde de fått den med på bildet og. Ps: beklager den drøye topic tittelen, men det var så lite respons i tråden på den opprinnelige overskrift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Har ikke opplevd en eneste ting på min 5'er bensin, men har bare kjørt 15 000 km, og bilen gått 60 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 hmm.. nei jeg vet ikke hva som har gjort at bilen har kommet såpass ut i testen. har ikke noe dårlig inntrykk av bilen utfra hva jeg har lest på dette forumet ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 De likte vell ikke front lyktene da Eneste jeg har å utsette på de, ikke noe særlig interresert i denne typen så vet ikke noe om de. Bare at jeg synes frontlyktene gjør at den ser ut som en oversminka transvestitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 e60/e61 = drømmebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Vi har vår e61 diesel med x-drive (4x4) og har hatt ingen probler, eller tull med denne. Vi kjøpte den når det hadde gått noen å 50tusen km, nå rundt 90tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 det er jo noen kjente "større" feil dugg i lykte. dette blri ganske dyrt om det kommer utenom garantig. soltak på e61, dette er hvertfall dyrt. vannlekkasje. dette er på ingen måte urovekkende, og stiller selv spørsmål til statistikken. har vært skiftet noe bærearmer litt vel tidlig, men utover det bra bil vil nå jeg si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå