Torbjørn E39 Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Synd å måtte selge denne bilen, hadde store planer for den men pga jobb osv må jeg ha meg touring og diesel igjen... Litt om bilen: Km.stand 270'km. Bærer ikke spesielt preg av km.stand, er hel og fin i lakken. Har nettopp byttet instrumenthuset pga pixelfeil og feil på hastighetsnåla. Gammelt instrumenthus følger med for dokumentering av km.stand. Km.stand på begge instrumenthus er dokumentert med bilder og i skrift. Instrumenthuset har fått montert børsta stål ringer, noe som hever inntrykket og er liten fornyelse. Fikk utført 4-hjulskontroll igår og justert det som var nødvendig, i tillegg fikk jeg byttet kjølevæsken samtidig. Utstyr: Steptronic gir, El.vindu foran/bak, Multifunksjonsratt, Ryggesensor (alle virker), Varme i forseter, 2-soners klima-anlegg, Business Radio/CD, Sort Skinn-interiør, Avt.bart hengerfeste. Påmontert styling: M5 frontfanger, ACS lille bakrutespoiler, M5 speil, 2001 look mørke baklykter, 2001 look org Hella Frontlykter med angeleyes. Angeleyes fremme og skiltlys bak er ledlys og gir et skarpere/blåaktig lys. I tillegg er bilen godkjent med Eibach senkefjærer, hvor mye disse senker vet jeg ikke, men ingen problem med fartsdumper/stivhet osv. Bilen er også nylig blitt chippet/ omprogrammert, ca effekttall orginalt er 235hk/320nm etter omprogrammering 255hk/355nm. Bilen er kjørt hele april på 98 blyfri bensin. Bilen girer veldig pent også etter omprogrammering, og sparker godt ifra. Er også bestilt KN-sportluftsfilter som skal monteres. Er bestilt deler for ca 11500,- fra Koed som ventes i det nærmeste. Det som kommer der er: M-tech innstegslister (4 dørlister), M5 grill (krom), deler for å komplettere M5 fanger og hjulbuer, Motorolje/filter, girolje/filter, bensinfilter, plugger (8stk), luftfilter/pollenfilter (2stk), bremsevæske, bremseklosser rund baut. Noe av dette vil bli gjort før salg, men mye av dette vil bli sendt med ved kjøp av bilen. Sommerdekk er 235/45-17 på M-sport felg Vinterdekk er 195/65-15 på 15 org. bmw felg Negativt om bilen: Har fått synlig rust på førerdørhjørnet, liten flekk i bensinpåfylling og nederste kant på bakluke. Kan dog ikke avfeie at det kan være rust på de andre dørene, da dette er standard sted det vil ruste uansett. Skal ta bilde av rusten som er synlig og legge ut. Førersete har et slitemerke/hull i skinnet ca midt på sittepute, skal ta bilde av dette også. Dørtrekk på førerdør har løsnet fra fester/klips, regner med det kun er ødelagte klips og nye klips vil fikse dette. Finner også mere info/bilder i tråden i signaturen min! Pris tja vanskelig å si egentlig, men setter en pris på kr 130 000,- Om du ikke har touring med diesel, aut.gir, skinn så trenger du ikke spørre om innbytte. Bilder: Nye instrumenthuset før montering: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Bud på 115k er mottatt ikveld. Da er minstepris satt iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Godegammle bilen min jo:) Skal vi bytte eller? Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Overlevert til hyggelig kar i 50-åra ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg