winchester Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Haha, der var du tilbake i virkeligheten igjen Anders!
Anders_w Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 hehe:) takk takk:) er godt å være tilbake:) heheheh
winchester Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Hehe, planer om nytt forsøk på godkjenning med annen motor eller blir det en "prøveskiltsbil"?
Anders_w Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 er ikke avskiltningsbegjær på min da jeg aldri har blitt stoppet eller har prøvd å godkjenne, så den er eu ok å skiltene kan bare hentes ut:) tut å kjør:) men pga flere biler i parken så gidder jeg ikke betale årsavgift føre etter 1 juli:) så til rudskogen blir det ''prøveskiltbilen'' kjører til jeg blir stoppet eller til jeg gidder bytte til 3,0:)
winchester Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Ah, høres fornuftig ut, hehe. Men hvordan er det å bli stoppet med annen motor enn oppgitt i vognkortet? Må man ikke betale en avgift per hk? Kan fort bli dyrt om dette er tilfellet. Skyt meg om jeg tar feil, hehe.
Anders_w Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 hehe:) ikke hvis bilen har vært i norge i over 10år:) da er den ikke avgiftsbelagt ved effektøkning:) så om jeg blir stoppet (å at de finner ut av at motor ikke er org) blir jeg bare avskiltet. så må jeg søke om ombygg til 3.0 eller sette i en 1,8 liter å ned å hente ut skilter igjen:) hehe (bilen er org en 318i)
winchester Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Må forsvare meg! Hehe, da forstår jeg det litt bedre.
Spiritus Sancti Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Du kan jo bytte i m3 prosjektet mitt og noen kroner fra meg;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå