Raastad Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 hei, har plutselig fått en liten feil! når tenningen er av så kommer det ikke lys på når jeg åpner dørene eller kofferten! før så gjore det d! også samtidig som dette skjedde så har jeg koblet cd spilleren sånn at den fungerer selv om jeg skrur av tenningen, nå har den begynt å skru seg av samtidig med tenningen! kjipe med det er at jeg må stille inn cd spillern vær gang også er det irriterende og ikke ha lys i kupen om kvelden uten nøkkel! noen som skjønner deg på dette? mvh Henrik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Mener du å si at lysene kommer på når tenningen er på? Eller er de helt døde? Kan kanskje være et relè som må skiftes. Ang. den spilleren er det nok ikke annet å gjøre enn å gå over de ledningene du jobbet med når du koblet det slik at spilleren virker med tenning av. Kan være ett brudd i ledning fra konstant strøm til spiller, eller generelt noe tull med ledning/kobling. Siden du har mistet spenningen både på spiller og i lys samtidig, er det nok en sammenheng her. Bruk gjerne et voltmeter og finn ut hvor du har strøm når tenning er av, og hvor det stopper opp på vei til spilleren. Er jo også lagt opp originalt disse ledningene, men de har en tendens til ofte å forsvinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 normalt når man åpner døren eller kofferten uten tenning så lyser det i taket samt baki koffert! det gjorde det før på min bil men nå har det sluttet! samtidig som dette skjedde så slutte spillern å fungere uten tenning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå