Tuttifrutti Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Gjenstår bare å montere shadowline lister, bakfanger, skjørt og litt små ting så er bilen ferdig Er også noen plast deler jeg skal kjøpe nye siden det er litt slitne og stygge. Orginale 325 coupe med 140 000 på speedo. Null rust. Nylig resturert og lakkert i alpinweis 3. M3 svart skinn interiør. Komplett orginal m-tech 1 styling, eneste som mangler er m-tech interiør. Valgte å kutte ut m-tech spoiler siden jeg synest e30 er mye finere når den er clean bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 konebil??? litt av en perle du har der.. kommer du på treff i morra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Dette såg spennande ut Men skulle hatt gule lykter hele veien framme da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Hoho, gleder meg til å se mer av bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Ja det er konebilen Kommer ikke på treff visst det regner, men visst det er fint så skal jeg vurdere å komme. Det blir klare blinklys og gule grøftelys snart, må bare bestille. Er mye annet småtteri jeg må bestille så jeg skal få skrevet en liste å bestille alt på en gang. Bake er det selvfølgelig startec lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 hmmmm..... bilen er helt lik min jo Lyktefilm forresten? de orginale jeg har ser mørkere ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Ja det er lyktefilm Er din me hvit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 få se bilder av felger da : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Ja det er lyktefilm Er din me hvit? jepp alpinhvit min og, men jeg mangler fronten. har hekk osv. Får se hva vi får tak på i løpet av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 denne kan bli tøff, hvit e30 med gule lykter og bbs rs trur jeg ikke blir feil for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Er bare vanlig bbs rs 16x8 med et20 Blir sikkert lakking av senter, men det blir til neste sesong siden jeg trenger felgene nå snart. Men kan sikkert få tatt ett bilde senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 husk på at felgene dine blir verdt ei formue med tida, bbs er konk, bare sånn i tilfelle du skulle selge noe i framtida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 BBS er ikke konk. KUN fabrikken i tyskland som er nedlagt så vidt jeg vet.. De har fabrikker flere steder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 husk på at felgene dine blir verdt ei formue med tida, bbs er konk, bare sånn i tilfelle du skulle selge noe i framtida Ja vet, har to sett ligende som jeg tviler på at jeg kommer til å selge Som han andre sa så er det kun BBS-tyskland som er konk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Bilder :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå