icc Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Har kompl. simons som har begynt å bråke i det siste. Lurer nesten på om innmaten i pottene kan være brent opp. Merkelig siden anlegget knapt er 3 år. Noen som har tips for å redusere støyen? Har hørt at stålull i potta skal funke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Johnny Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Vill tro at innmaten er utslitt på anlegget ditt ja. Jeg har hatt flere simons annlegg og de har bråka mye etter 2-3år. Fylle på nytt dempematriale toror jeg kan bli litt problematisk, siden pottene må sprettes opp, demping byttes og pottene må deretter sveises sammen igjenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Jo, men sikkert billigere enn å kjøpe nytt anlegg hvert 3. år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Hatt samme problemet med simmons. Har ikke helt sansen for disse anl. Hadde det rustfrie fra de med såkalt livstidsgaranti, men det var ikke mye å skryte av etter kort tid og ikke noe garanti eller noe å diskutere der i gården nei Så mitt råd, kjøp heller noe litt dyrere neste gang som kanskje holder. Men er jo som du sier verdt et forsøk å sprette opp det du har å pakke det opp igjenn med lydull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Hehe, ja var ikke mye å skryte av dette anlegget. Kom gjerne med anbefalinger til nytt i tilfelle ulla feiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Kjøp en ny bakre lyddemper. Den koster jo ikke stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Tror jeg skal gå for original mellompotte også supersprint eller schmiedmann bak. Er vel ikke så mye ekstra effekt å få ut av en effekt-mellompotte? Forøvrig dette anlegget jeg har nå som bråker: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå