jannis- Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 hei. har sett litt innpå koed å sånt for å se om jeg fant den vaieren til dørhåntaket innvendig, men finner ikke det noen plass, mulig jeg har oversett på de steden jeg har sett da. men ønsker som sagt å kjøpe den. om noen har en liggende eller vet hvor jeg kan få tak i den. (plagsomt å åpne døren utvendig når jeg sitter inni:P)
jannis- Skrevet April 30, 2010 Forfatter Skrevet April 30, 2010 Hvordan bil har du da? hei. d glemte jeg å nevne ja:P er en bmw e34 touring.
Lars89 Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 Rimelig sikker på at det er nr 12 her. Klipp ut og lim inn delenr i søkefeltet til koed/GS
jannis- Skrevet April 30, 2010 Forfatter Skrevet April 30, 2010 Rimelig sikker på at det er nr 12 her. Klipp ut og lim inn delenr i søkefeltet til koed/GS nr12? hva er delenummeret da? sorry hvis jeg spør dumt:)
Lars89 Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 Glemte link... http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... rol_front/
jannis- Skrevet April 30, 2010 Forfatter Skrevet April 30, 2010 Glemte link... http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... rol_front/ kjempeflott:) fant delen:D takker utrulig mye for hjelpen. skal bestille, så jeg slipper å åpne døren utvendig når jeg sitter inni:P men vet du om det er mye styr å få byttet den delen eller?
bmwm535i Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 du må av med dørtrekket og da har du gjort jobben alt hehe ser wiren med en gang da .
jannis- Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 du må av med dørtrekket og da har du gjort jobben alt hehe ser wiren med en gang da . er bare å huke den på da?
jannis- Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 jeg har en wier skal du ha mye for den da? fikk ikke bestilt på gs, siden korte mitt hadde klikket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå