tangorev Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Bilen selges med deler tilhørende karosseri osv for 10000,- Alt av motordeler nevnt under 5000,- Evt bud Bilder slik bilen står nå i link: viewtopic.php?f=38&t=221500 NB: Har endret noe i annonsen 13.04. Bilen står i Spydeberg Østfold og er klar for visning. Sitter fortsatt en motor i som skal ut, derfor trenger jeg noen dagers forvarsel om noen kommer med henger langveisfra;) 4dr preface Helbur 1 stk Sabelt stol m 4punkt Sveisa diff Stive H&R dempere/fjærer Mtech 1 bakfanger + skjørt Tårnstag forran+bak Alt i forstilling gått max 10 timer: (Mansjetter til bærekuler/endeledd fikk seg en trøkk under bytte av fjerbein i påsken) Powerflex foringer Nye lenkearmer til stabstag følger med i eske Opprinnelig en 318, godkjent ombygd til 325. (Søknad med grønt lys for turbo+M3 understell følger bilen. Norsk reg, skilter levert BT) Karrossen har rust i hjulbuer og lit div her og der. Bærer kosmetisk preg av å ha vært brukt på bane i mange år. Stått i garasje de siste 10 årene. Har igjennom sitt liv vært innehaver av 2xm20b25, m20b25 turbomotor + s14. Faren til en kamerat hadde bilen fra den var ny, til jeg startet "e30 karrieren" min for 4 år siden. Mye nostalgi og kjøreglede selges videre med tungt hjerte. Ikke mange e30 som har flere runder enn denne på Rudskogen SELGES LØST: M20b25 delvis komplett. Gikk når den ble tatt ut, men har donert bort noen deler. Grenrør + sebring effektanlegg, chippet ecu (om jeg finner den). Mangler motornett. Sender også med alt av løsøre: Flere sett hjul, 2 ispigg, div turbodeler(grenrør,wg's, rør++), nesten ny kvasskam, ekstra komplett 885 topp i deler, veiv, råder, nytt sett med, org fangere, ekstra karrossdeler, motivlakker panser, understellsdeler++ Ta kontakt ved interesse, spørsmål eller flere bilder. - Hilsen Christian Nilsen tlf 98633344 Hilsen Christian Nilsen Bytte av O-ringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Innsug/grenrør/downpipe++ er til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Ser jo spennende ut, hvor mye effekt sikter du på da 350whp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Nja, blir å kjøre en bar så får vi se. Runder vel fint 300whp og da er jeg fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 hepp, hepp Ny tråd altså? jeg ser jo forøvrig at jeg ser jo forøvrig at jeg må begynne å pynte i motorrommet mitt. Ikke nok med at jeg skal bli frakjørt, men så skal det se bedre ut også..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2010 Ja, var så mye gammelt tullball i den andre tråden. Greit å ha et sted med bilder osv om pc'n skulle gi seg.. Selv om det ser pent ut er det ingen garanti for at det funker, hehe. Tittet litt i bilsportboka i sta. Stod noe som at "om du kan skalle/dulte borti et sted skal det være beskyttelse av et ikke brennbart materiale". Var henvist til en figur med noen mål som jeg ikke fant noe sted. Dagens innsats: Ny manifoil med SC61, og fått sveiset over Sard wastegaten+ badasje:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 ser lovende ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 ta med deg skolebøkene i garasjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 ta med deg skolebøkene i garasjen nå Vel, ser for meg at makroøkonomi går dårlig med skrutrekkeren;) Være med å sette inn motor neste onsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Ser veldig bra ut dette, hvordan dyser og pumpe bruker du? Stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 Ser veldig bra ut dette, hvordan dyser og pumpe bruker du?Stå på. Takk:) Blir en Walbro 196lph og 380cc@3bar(på 3,5 bar så de gir litt ekstra). Håper det holder en liten stund, da planen er etanol senere i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fazerfreak Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Tittet litt i bilsportboka i sta. Stod noe som at "om du kan skalle/dulte borti et sted skal det være beskyttelse av et ikke brennbart materiale". Var henvist til en figur med noen mål som jeg ikke fant noe sted. Bruk fin hvit/svart eksosbandasje så går det greit, var eit tips vi fikk av en av NBF´s tekniske kontrolører på våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 Tittet litt i bilsportboka i sta. Stod noe som at "om du kan skalle/dulte borti et sted skal det være beskyttelse av et ikke brennbart materiale". Var henvist til en figur med noen mål som jeg ikke fant noe sted. Bruk fin hvit/svart eksosbandasje så går det greit, var eit tips vi fikk av en av NBF´s tekniske kontrolører på våler hmm, bare å surre noen runder på røret så er det ok? Hørtes mystisk ut, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fazerfreak Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Bilsportboka (fia) er ganske analt skrevet, ref http://www.rfeda.es/docs/dpto_tecnico/LT23.pdf blir vel opp til kontrolløren da til slutt kor anal han er, mrk at dette hjelder der hjelmen kan møte bur. der kroppsdeler møter bur er det kunn krav til ikkje brennbar bolstring. eg har 5 stk : Burpolstring 40-50mm rør x 49cm, FIA 8875-2001 type A, OMP FIA godkjent burpolstringø. Passer rørdiameter fra 40 til 50mm. Lenge på 49cm, kan kappes. Festes best med strips fra kollevolde eg ikkje trenger for eg når ikkje buret fra stolen, merk at desse er harde (og tar mye plass) og er mer til pynt ref. kontrolløren Nbf har vel mest fokus på der hjelm møter bur, Ser det er ref. til fia standarer, var litt intrisant så det måtte sjekkast ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå