Gå til innhold

Tangorev's E30 Turbo SOLGT


tangorev
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen selges med deler tilhørende karosseri osv for 10000,-

Alt av motordeler nevnt under 5000,- Evt bud

Bilder slik bilen står nå i link:

viewtopic.php?f=38&t=221500

NB: Har endret noe i annonsen 13.04.

Bilen står i Spydeberg Østfold og er klar for visning. Sitter fortsatt en motor i som skal ut, derfor trenger jeg noen dagers forvarsel om noen kommer med henger langveisfra;)

4dr preface

Helbur

1 stk Sabelt stol m 4punkt

Sveisa diff

Stive H&R dempere/fjærer

Mtech 1 bakfanger + skjørt

Tårnstag forran+bak

Alt i forstilling gått max 10 timer: (Mansjetter til bærekuler/endeledd fikk seg en trøkk under bytte av fjerbein i påsken)

Powerflex foringer

Nye lenkearmer til stabstag følger med i eske

Opprinnelig en 318, godkjent ombygd til 325. (Søknad med grønt lys for turbo+M3 understell følger bilen. Norsk reg, skilter levert BT)

Karrossen har rust i hjulbuer og lit div her og der. Bærer kosmetisk preg av å ha vært brukt på bane i mange år. Stått i garasje de siste 10 årene. Har igjennom sitt liv vært innehaver av 2xm20b25, m20b25 turbomotor + s14. Faren til en kamerat hadde bilen fra den var ny, til jeg startet "e30 karrieren" min for 4 år siden.

Mye nostalgi og kjøreglede selges videre med tungt hjerte. Ikke mange e30 som har flere runder enn denne på Rudskogen

SELGES LØST:

M20b25 delvis komplett. Gikk når den ble tatt ut, men har donert bort noen deler. Grenrør + sebring effektanlegg, chippet ecu (om jeg finner den). Mangler motornett.

Sender også med alt av løsøre: Flere sett hjul, 2 ispigg, div turbodeler(grenrør,wg's, rør++), nesten ny kvasskam, ekstra komplett 885 topp i deler, veiv, råder, nytt sett med, org fangere, ekstra karrossdeler, motivlakker panser, understellsdeler++

Ta kontakt ved interesse, spørsmål eller flere bilder.

-

Hilsen

Christian Nilsen

tlf 98633344

Hilsen

Christian Nilsen

h22u2ngae2ks0hht9oty.jpg

60zrdkjypovznhk668uu.jpg

oo72n3322aunwstmmlz2.jpg

Bytte av O-ringer..

se8lb7svkmacddbdgb35.jpg

7c267v8qkp5xzggt9c70.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hepp, hepp

Ny tråd altså?

jeg ser jo forøvrig at jeg ser jo forøvrig at jeg må begynne å pynte i motorrommet mitt.

Ikke nok med at jeg skal bli frakjørt, men så skal det se bedre ut også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var så mye gammelt tullball i den andre tråden. Greit å ha et sted med bilder osv om pc'n skulle gi seg.. Selv om det ser pent ut er det ingen garanti for at det funker, hehe.

Tittet litt i bilsportboka i sta. Stod noe som at "om du kan skalle/dulte borti et sted skal det være beskyttelse av et ikke brennbart materiale". Var henvist til en figur med noen mål som jeg ikke fant noe sted.

Dagens innsats:

Ny manifoil med SC61, og fått sveiset over Sard wastegaten+ badasje:)

r2y11bselwb9bt0fvtwq.jpg

6pn1wq22zvl6g02675va.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut dette, hvordan dyser og pumpe bruker du?

Stå på.

Takk:) Blir en Walbro 196lph og 380cc@3bar(på 3,5 bar så de gir litt ekstra). Håper det holder en liten stund, da planen er etanol senere i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet litt i bilsportboka i sta. Stod noe som at "om du kan skalle/dulte borti et sted skal det være beskyttelse av et ikke brennbart materiale". Var henvist til en figur med noen mål som jeg ikke fant noe sted.

Bruk fin hvit/svart eksosbandasje så går det greit, var eit tips vi fikk av en av NBF´s tekniske kontrolører på våler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet litt i bilsportboka i sta. Stod noe som at "om du kan skalle/dulte borti et sted skal det være beskyttelse av et ikke brennbart materiale". Var henvist til en figur med noen mål som jeg ikke fant noe sted.

Bruk fin hvit/svart eksosbandasje så går det greit, var eit tips vi fikk av en av NBF´s tekniske kontrolører på våler :D

hmm, bare å surre noen runder på røret så er det ok? Hørtes mystisk ut, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilsportboka (fia) er ganske analt skrevet, ref http://www.rfeda.es/docs/dpto_tecnico/LT23.pdf blir vel opp til kontrolløren da til slutt kor anal han er, mrk at dette hjelder der hjelmen kan møte bur. der kroppsdeler møter bur er det kunn krav til ikkje brennbar bolstring.

eg har 5 stk :

Burpolstring 40-50mm rør x 49cm, FIA 8875-2001 type A, OMP

FIA godkjent burpolstringø.

Passer rørdiameter fra 40 til 50mm.

Lenge på 49cm, kan kappes.

Festes best med strips

fra kollevolde eg ikkje trenger for eg når ikkje buret fra stolen, merk at desse er harde (og tar mye plass) og er mer til pynt ref. kontrolløren ;)

Nbf har vel mest fokus på der hjelm møter bur, Ser det er ref. til fia standarer, var litt intrisant så det måtte sjekkast ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...