Larsegutt Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Hel og fungerende E-36 tannstang selges, Høystbydende! Denne har 3,25 tørn, i motsettning til org.E-30 som har 4 tørn fra side til side. Blir en mer presis styring. Du bruker bare opp igjen endestaga ifra gammle tannstangen din. (annbefales å ta en hjulkontroll etter skifte) Grunnen jeg selger er at jeg allerede har skiftet til en ''ny'' tannstang, fordi jeg trodde denne var gåen. Servoen lugget og ble tung å svinge med når jeg tok kjappe rattutslag. Oppdaget dette på autoslalom i fjor. Nå viser det seg at problemet er her ennå med den ''nye'' tannstanga. Tror kanskje det er servo pumpa som er synderen!? Brukte tannstangen gjennom hele sessongen i fjor, banekjøring på Våler Rudskogen ect... så ingenting gale med den. Tror rundt 1000,- for denne. Her er noen dårlig bilder fra da jeg skiftet den ifjor: Øverste endeledd er fra e-30, nedreste endeledd er fra e-36.
Larsegutt Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 Kommer ikke hjem før 10.Mai pga jeg er på sjøen. Så selges til høystbydende fram til den dagen. Har bud på 1000 kr nå.
Larsegutt Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 Hump! Denne sendes til til NoName neste uke visst ingen vil by over.
Larsegutt Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Skrevet Mai 13, 2010 Da blir den solgt for en tusing visst ingen andre vil ha den! Frist ut helgen...
ØrjanHøyvik Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 du har vel ikke glemt prisen eg ga deg. men det var vell egentli en pris eg ga der og da vist du solgte den der og da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå