sladjan Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Emne sier vell alt. Hva er best løsning for meg her? Har bilen på max senk foran nå men skulle hatt den enda 10mm ned. Har montert noen justerbare topplagera som jeg tror bygger litt lenger ned sånn at jeg må senke mye mer. Hadde ikke problem med å senke i fjor da jeg ikke hadde topplageret der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Monter vorshlag camberplater istedet.. da har du motsatt problem. Min er justert på det høyeste på mitt KW V3 kit, og enda er den lav.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Det såg ut som de også bygget ut litt da. Og nye plater er litt for dyrt å styre med, plus jeg har både camber og caster på disse som jeg har! Bilen er lav, men ikke lav nok! Vurderer å ta av hjelpefjæra, er ikke fornøyd. Kan evt ta av låsemutteren helt neders så får jeg skru ned 5mm eller noe til men er greit å ha den på plass. Her er et bilde av hvordan det ser ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Min har vel denne høyden omtrent slik den er nå. (på det høyeste) Hadde det vært min bil, så hadde jeg kanskje heller hevet den litt bak, men igrunn synes jeg den så bra ut. Liker ikke når det ser ut som de har falt sammen heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 hehe da er du heldig!!! Har 2 valg her, enten å heve den bak eller senke den rundt 8-10mm framme. Skulle hatt mindre hjelpefjær evt. er snakk om max 10mm her til jeg blir fornøyd. Har lyst å kjøre den lav i år, den er ikke så lav men ned på dekka på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Hjelpefjør (den nederste) kan fjernes, men Biltilsyn liker ikke dette. Bilen blir da lav nok etter din smak tenker jeg. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå