dape6 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Skulle hatt noen nye felger på bilen, så skulle jeg gjerne sett hvordan den ble seende ut med dem før jeg kjøpte dem Så hvis noen vil "sette på" felgene på bilen, så hadde det vært tipptopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Crapy bilde du hadde valgt, men her får du iallefall ett inntrykk hvordan det blir... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 helt topp, takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Du har ikke lyst til å finne ut hvordan bilen min hadde blitt med svart panser tilfeldigvis ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Få redigert vekk M-power klistremerket i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 haha...ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Jeg eier ikke skills i photoshop, men jeg kjedet meg, så prøvde på en liten redigering. ikke særlig elegant, men men: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Elegant blir det ikke med svart panser uansett.. Ser i grunn bare ut som en har hatt vekkrustet panser, har måte bytte og ikke har hatt råd til å lakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 Takk for bryet Nei det ble ikke akkurat serlig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Elegant blir det ikke med svart panser uansett.. Ser i grunn bare ut som en har hatt vekkrustet panser, har måte bytte og ikke har hatt råd til å lakke For at det ikke skal se sånn ut burde man ta tak og koffertlokk også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå