Gå til innhold

Min E91 318d

Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha hatt bilen i snart 1 år, så er det vel på tide å lage en tråd om bilen min :)

Dette er en 2006 mod E91 318d som er Lemans blå, og bilen har full M-pakke.

Det er ikke gjort mye med bilen, men kan nevne blackline baklykter og soting rundt hele, bortsett fra frontruta da selvfølgelig. Dette var allerede gjort når jeg kjøpte den.

Noe jeg hadde lyst til når jeg fikk bilen, var å bytte til større felger enn det som bilen stod på, nemmelig 18" orginale M felger. Og det har jeg gjort nå. Har også lyst til å senke den litt, men det får jeg ta senere.

Måtte jo bare kjøpe inn 20" etter at jeg var på Valle Hovin på vårmønstringa, og så hvor kult det så ut på E91 :D

jqzqikkrvz2qrcktrne4.jpg

mcgs7tqkm638vvk1ekys.jpg

9y555zrg7ogcshp3auvk.jpg

gha9u9nhervkqhhuxyz8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for komentarer, liker felgene godt selv :D Ellers så hadde jeg vel ikke kjøpt de :lol:

Har vært ute og tatt noen bilder av interiøret, så legger ved noen av dem.

md0udmhen2yhi3s69fg6.jpg

6p5wzq1at6t1fdxsbzla.jpg

yzu22qtk5t67m91sq8zo.jpg

7ijbxl5pyse3qk87h3h6.jpg

Må få si at jeg ikke er noen proff fotograf. Men det synes jo på bildene. hehe

Noen som vet om kule steder å ta bilder i Oslo ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Var med bilen på EU-kontroll på Fredag. Tror dere at den ble godkjent a ? Neida... :( Trodde ikke de skulle være så strenge på toning av ruter gitt, fikk en 2'er feil på toningen av ruter i fører og passasjer døra :( Så da må jeg vel av med filmen :evil:

Eller så kan jeg jo kjøpe nye ruter, men vet ikke hvor mye det koster. Noen som vet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

Går nå med tanken på å skifte led pærene i AE til super white

Ser at GS bildeler selger settet for kroner 937,50. Så jeg søkte litt på nett og fant frem til dioder.no og der selger de settet for 579,-

http://www.dioder.no/catalog/product_in ... ts_id=1332

Er det noen som har erfaring med dissefra Dioder kontra GS sine led pærer?

Eller er det andre steder som jeg kan kjøpe slike pærer som er bra og er billigere enn GS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dekkdimensjon har du på felgene, og har du senket den noe utenom M-understellet? :)

Dim på felgene er 8,5*20 forran og 10*20 bak. Mener å huske at jeg kjører med 235/30 og 285/25 dekkdim. Felgene ligger godt lagret i boden, så orker ikke gå og sjekke det nå !

Bilen er ikke senket noe mer enn M understell, men har lyst til å gjøre det. Trenger å komme litt lenger ned i front ihvertfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...