ivlund Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Etter å ha hatt bilen i snart 1 år, så er det vel på tide å lage en tråd om bilen min Dette er en 2006 mod E91 318d som er Lemans blå, og bilen har full M-pakke. Det er ikke gjort mye med bilen, men kan nevne blackline baklykter og soting rundt hele, bortsett fra frontruta da selvfølgelig. Dette var allerede gjort når jeg kjøpte den. Noe jeg hadde lyst til når jeg fikk bilen, var å bytte til større felger enn det som bilen stod på, nemmelig 18" orginale M felger. Og det har jeg gjort nå. Har også lyst til å senke den litt, men det får jeg ta senere. Måtte jo bare kjøpe inn 20" etter at jeg var på Valle Hovin på vårmønstringa, og så hvor kult det så ut på E91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Mycket pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Enig med 316 her, den var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Nydelig bil. Legg gjerne ut noen interiørbilder også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Nydelig bil. Legg gjerne ut noen interiørbilder også. Takk for hyggelige tilbakemeldinger Skal se om jeg får tatt noen bilder av interiøret senere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Lemans blå er bare deeeeilig farge Nydlige felger også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Herlig slede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Takk for komentarer, liker felgene godt selv Ellers så hadde jeg vel ikke kjøpt de Har vært ute og tatt noen bilder av interiøret, så legger ved noen av dem. Må få si at jeg ikke er noen proff fotograf. Men det synes jo på bildene. hehe Noen som vet om kule steder å ta bilder i Oslo ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Ahh.. De felgene der er døds kule.. Liker fargen på bilen også.. Du kan jo dra på utsikten ved ekeberg og ta bilder eller bare stoppe midt i en gate i oslo og ta noen fete bilder:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 nydelig bil! Absolutt rett farge...gjer seg med blacklines og fete felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Var med bilen på EU-kontroll på Fredag. Tror dere at den ble godkjent a ? Neida... Trodde ikke de skulle være så strenge på toning av ruter gitt, fikk en 2'er feil på toningen av ruter i fører og passasjer døra Så da må jeg vel av med filmen Eller så kan jeg jo kjøpe nye ruter, men vet ikke hvor mye det koster. Noen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Fra 221kr pr rute på koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Går nå med tanken på å skifte led pærene i AE til super white Ser at GS bildeler selger settet for kroner 937,50. Så jeg søkte litt på nett og fant frem til dioder.no og der selger de settet for 579,- http://www.dioder.no/catalog/product_in ... ts_id=1332 Er det noen som har erfaring med dissefra Dioder kontra GS sine led pærer? Eller er det andre steder som jeg kan kjøpe slike pærer som er bra og er billigere enn GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Hvilken dekkdimensjon har du på felgene, og har du senket den noe utenom M-understellet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Hvilken dekkdimensjon har du på felgene, og har du senket den noe utenom M-understellet? Dim på felgene er 8,5*20 forran og 10*20 bak. Mener å huske at jeg kjører med 235/30 og 285/25 dekkdim. Felgene ligger godt lagret i boden, så orker ikke gå og sjekke det nå ! Bilen er ikke senket noe mer enn M understell, men har lyst til å gjøre det. Trenger å komme litt lenger ned i front ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå