Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens.. har fått meg en bmw e34 92 modell :) uheldighvis er det bare en 518 men det holder som førstebil da :) hehe

har litt planer på den!

senke

18"felger

anlegg

sote ruter

Få tatt lit rust her og der

Noen som har noe flere forslag om hva jeg kan gjøre for at den skal se fin ut ? :)

og hva er shadowline egentlig ? :)

qmkubrfck3dqp1s5ygly.jpg

57me151ps79bp1nskoil.jpg

18z05quteuaq5llkupue.jpg

Skrevet

Pen bil i riktig farge :) Hvite blinklys hadde gjort seg da. de fram får du på Biltema til 150.-kr stk ;)

Du kan jo også lakkere fangerne og kanalene helt ned, det ser bedre ut når du ikke har det sorte feltet nederst ;) Ellers så hadde det vert pent med bred front og sorte nyrer på denne :)

Skrevet
Pen bil i riktig farge :) Hvite blinklys hadde gjort seg da. de fram får du på Biltema til 150.-kr stk ;)

Du kan jo også lakkere fangerne og kanalene helt ned, det ser bedre ut når du ikke har det sorte feltet nederst ;) Ellers så hadde det vert pent med bred front og sorte nyrer på denne :)

okai :) blinkersa koster 119 kr stk :P hehe jeg jobber der :D

hvite kanaler ja! :) kansje det :mrgreen:

Takk for tipset :)

Skrevet

okai :) blinkersa koster 119 kr stk :P hehe jeg jobber der :D

hvite kanaler ja! :) kansje det :mrgreen:

Takk for tipset :)

:lol: Ok. da er det ikke farlig. Hvite kanaler, og lakkere fangerne helt ned hadde gjort seg ;)

Skrevet

På bildet over her ser du at nyrene/grillene er bredere, og at linjene på panseret følger den samme bredden ;) Den fronten der er å finne på E34,er med V8 motor, OG facelift utgave (sen 94 og 95 mod uansett motor) ;)

Skrevet

Ser ut som at dette kan bli bra :)

Stort sett det samme som jeg må gjøre med min får å få den til å se nogenlunde bra ut :P

Shadowline; Da er det visstnok sorte lister rundt vinduene, ikke chrome som det vanligvis er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...