Gisle1990 Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Tenker på å fikse opp min bmw e34 520i. Har lakket listene rundt vinduet og nyrene svarte etter eg kjøpte den. Har bestilt kvite blink framme og sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle1990 Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Bilder av bilen etter lakking av nyrer og vindus lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle1990 Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle1990 Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Noen tips for å gjøre den finere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffe92 Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Masse og gjøre sote ruter felger (felger med brei kant er tøfft ) senkesett hvite blinklys forran og på siden! jeg har samma farge på min e34, jeg blei fortallt at det kan være kult hvis man lakker kanaler og nedre del av frontfanger hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Hvordan ble resultatet etter lakkering av listene ? Ble det bra ? Kan komme med: tåkelys (billig på eBay), andre baklys og blinklys (som nevnt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle1990 Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 Hvordan ble resultatet etter lakkering av listene ? Ble det bra ? Kan komme med: tåkelys (billig på eBay), andre baklys og blinklys (som nevnt) lakking av listene funket utmerket lakket med matt svart lakk og fekk spørsmål i ettertid om eg hadde kjøpt shadowline ! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle1990 Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 Masse og gjøre sote ruter felger (felger med brei kant er tøfft ) senkesett hvite blinklys forran og på siden! jeg har samma farge på min e34, jeg blei fortallt at det kan være kult hvis man lakker kanaler og nedre del av frontfanger hvit har kjøpt inn sote film mene såg eg trengte mer ^^ så venter til eg har fått alt. noen tips te noen spess felger som kan vere tøft ? senke sett har eg tengt på funker det bra med 40 -60 ? hvite blink på siden og framme kommer etter eg har toke rusten på ene sjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffe92 Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Masse og gjøre sote ruter felger (felger med brei kant er tøfft ) senkesett hvite blinklys forran og på siden! jeg har samma farge på min e34, jeg blei fortallt at det kan være kult hvis man lakker kanaler og nedre del av frontfanger hvit har kjøpt inn sote film mene såg eg trengte mer ^^ så venter til eg har fått alt. noen tips te noen spess felger som kan vere tøft ? senke sett har eg tengt på funker det bra med 40 -60 ? hvite blink på siden og framme kommer etter eg har toke rusten på ene sjermen. når det gjelder sekesett burde du se ann åsen felger du skal ha 18" felg er pent.. sjekk ut http://www.dekkmann.no/main/felg/martins http://wheel-konfigurator.rial.de/default.aspx dekkmann tar in disse felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle1990 Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 bilde av nye blink lys front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle1990 Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 noen som har tips til va bremseskiver eg ska kjøpe viss det blir kjøpt nye ? noen som vett hvor eg får kjøpt hjullager ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 åssen fikk du av nyrene? og har du noen tips får å få av listene greit? sitter jo som faen man må vel også ha av speilet får å få vindus lista på døra av eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 åssen fikk du av nyrene? og har du noen tips får å få av listene greit? sitter jo som faen man må vel også ha av speilet får å få vindus lista på døra av eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle1990 Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 reiv av nyrene og listene alle klipsa røyk på listene rundt vinduet mene tok silikon på og hadde dørne i gjenn en kveld så sitter som faen no. nyrene sitter ok nu mene ver litt forsiktig, mener det ska vere noen plastik pinner du ska bøye mene eg tok den rett av som sakt vindus lista tar du litt opp på andre siden av speile og drar den mot deg så va det eg gjorde det ;D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 hehe røkka du bare nyrene rett av og eller? sitter jo som faen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå