PenguiN- Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Selger Golfen jeg har da min økonomiske situasjon har forandret seg. OBS: Reg sent 98 men 99 i vognkort så omreg avgift er kun 1558,- ! -1999 GOLF 1.6 HighLine -Gullfarvet (meget stilig farge som er blank og fin) -218 000 KM -Service tatt på 216 000 KM (plugg,olje,oljefilter) -Sportsinteriør -Aircondition -Sentrallås -Servicehefte OK -Servo -ABS -Airbag -Tåkelys i hovedlykt -4xEl Vindu -Setevarme -Kjørecomputer -Nedfellbare seter -Splitter nye sommer og vinterdekk (16") -Pioneer cd spiller med handsfreebluetooth. -High line inkluderer; Takspoiler, mørke baklykter, skinn girkule.skinn sportsratt. lakkerte lister utvendig, sportstoler og dørhåndtak samt tåkelys i hovedlyktene. -Bagasjeroms matte i plast -EU godkjent februar 2010 Bilen er meget pen inni og har aldri vært røkt i! Bilen ble kjøpt i begynnelsen 2004 av en eldre mann som har eid bilen di siste 6 årene og brukt som bil til kona hans. Bilen var gått 110 000 KM da han kjøpte den av sin svoger som kjøpte bilen ny. Bilen er meget pen i lakk og karosseri , men er jo ingen ny bil så noe småplukke er det jo alltids.Golfen er veldig god og økonomisk å kjøre rundt i:) Feil: Litt dårlig lakk på ene kanalen. Airbag sensor lyser. Topplager foring på demper sprukket.(har ny liggende) En og annen "rimi" bulk..men bilen er fortsatt VELDIG blank og fin i lakken..men er jo en vanlig bruksbil som har vært brukt av kona til forrige eier. pittelitt slitt stol der man klyver inn i bilen, altså den "vanlige" plassen. Bilen selges for 55 000,- En 1.6 liters Golf med 4 dører er passende til både voksne, unge, menn, damer osv. Jeg er 24 år, har 50% bonus og betaler ca 5000 i full kasko Ta kontakt på 959 26 332.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå