NyborgRacing Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 328 ble også levert med alu, så ta deg en tur på skolebenken(etk) før du eventuelt prøver å sette selger i dårliglys. og jeg vet det er en 328 Har aldri sagt at ikke 328 ble levert med alu.. men M52 motor har jeg aldri sett med alukopp.. men finnes det så er det greit.. prøver ikke sette noen i dårlig lys her! Var mere ment som ett spm.. Men over til noe annet, har du noe bud på dette enda gisse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 328 ble også levert med alu, så ta deg en tur på skolebenken(etk) før du eventuelt prøver å sette selger i dårliglys. og jeg vet det er en 328 Har aldri sagt at ikke 328 ble levert med alu.. men M52 motor har jeg aldri sett med alukopp.. men finnes det så er det greit.. prøver ikke sette noen i dårlig lys her! Var mere ment som ett spm.. Men over til noe annet, har du noe bud på dette enda gisse? 328 ble ikke levert i noe mindre en m52 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2010 Hva lyder budet på nå? Har du ett annet interiør? Lyst skinn er ikke det fineste som finnes men smak og behag. har svart sport men i stof venter på bud var en som ringte og ville gi 40 men ikke hørt no mer fra an. syntes det e trøtteslig med alle som ikke har peiling som apsolutt må skrive vis piss, hadde vel ikke skrevet det var en m52 om ikke det var det, så de to som tror de har peiling, burde igrunen bare ta det på pm isteden for og ødlege tråden. liker ikke og bli beskyldt for og lyve, heldigvis har jeg da papirer på alt så er ikke tvil. men alt over 40 i bud er av interese Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå