Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
skal være ærlig. hadde ikke betalt over 40 for denne. men det betyr ikke at du kan få mer. er alltid noen som betaler bra. kanskje derfor prisene på e36 er så skyhøye ?

når man får 1996 320 coupe facelift individual med alt utstyr til 60, så hadde ikke jeg klart å betale mer en 40 for denne.

Jeg vil gjerne ha en sånn 320 facelift individual med alt ustryr, skinn, mtech, m3felger, elskinn seter til 60tusen!

skulle kjøpt den før meg da :applause:
Skrevet
skal være ærlig. hadde ikke betalt over 40 for denne. men det betyr ikke at du kan få mer. er alltid noen som betaler bra. kanskje derfor prisene på e36 er så skyhøye ?

når man får 1996 320 coupe facelift individual med alt utstyr til 60, så hadde ikke jeg klart å betale mer en 40 for denne.

Skyhøye er de, og derfor er denne verdt blandt de billigste? Kan jo ikke si imot, kommer jo an på hvem som kjøper :D

Alle biler er skyhøyt priset. Folk flest ser jo kun på kilometerstanden og alder, og konkluderer hvordan bilen er.

Hadde jo håpet å få solgt denne, og fått kjøpt en touring uten mellomlegg.

Men ser jo fort man får en helt orginal, stygg, rusten, uten noe ekstra utstyr med 15" alu med dårlige dekk til rundt 40.000kr, så er ikke håp virker det som.

Merker også at om du har orginale 17" M-contour med nye dyre vinterdekk, og orginale BBS CH felger med nye dekk, så hjelper det ingenting på prisen av bilen. Hadde sikkert kunne fått akkurat samme pris, 40-50tusen med noen "ok" GS-felger til 8000kr

Skrevet

Skyhøye er de, og derfor er denne verdt blandt de billigste? Kan jo ikke si imot, kommer jo an på hvem som kjøper :D

Alle biler er skyhøyt priset. Folk flest ser jo kun på kilometerstanden og alder, og konkluderer hvordan bilen er.

Hadde jo håpet å få solgt denne, og fått kjøpt en touring uten mellomlegg.

Men ser jo fort man får en helt orginal, stygg, rusten, uten noe ekstra utstyr med 15" alu med dårlige dekk til rundt 40.000kr, så er ikke håp virker det som.

Merker også at om du har orginale 17" M-contour med nye dyre vinterdekk, og orginale BBS CH felger med nye dekk, så hjelper det ingenting på prisen av bilen. Hadde sikkert kunne fått akkurat samme pris, 40-50tusen med noen "ok" GS-felger til 8000kr

M Felger er det jo 100viss av til salgs så disse er faktisk ikke værd en dritt lenger.

og slike orignale BBS felger er ikke lett å få solgt til en god pris lenger, finnes så sykt mye billige felger med god kvalitet til en OK penger fortiden. derfor må man treffe riktig kjøper vis man skal kunne få godt for slikt.

Jeg mener bilen skal være veldig god tekniskstand masse utstyr vis jeg skulle brukt 50-60 tusen på en 320. men som sakt det er jo meg, og tror nok ikke denne skal bli noe problem å få solgt til en pris du kan leve med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...