toomas Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Har en 05 e46 ci med 16-9 navi og telefon opsett. etter boka til bilen og dømme skal man holde inne knappen i mittkonsollen i 3 sec så skru tending til 1 mens man fortsetter og holde knappen 3 sec til,jeg gjor dette og da står det BLUETOOTH PARING på navi skjermen, Jeg søker opp bilen på mobilen , taster inn koden som følgte med bilen også står det PARING COMPLETE så skal man etter boka skru av tending og mobilen skal være i kontakt med bilen. Men det blir den altså ikke. har prøvd dette et par 100 ganger snart men noen variasjoner men får ikke koblet mobilen til bil. Gjør jeg noe galt? har prøvd med en S&E W995 og en gammel telefon som er av samme type som holdern til telefon i mittkonsollen men uten suksess? Noen som er fagfolk på dette der ute? Foresten så kobler bilen seg inn på mobilen i ca 1 sec innimellom rett etter jeg har gjort denne prosessen. etter det er det ingen kontakt og få
aloebiz.net Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Neida Vanskelig å si hva som er galt.. ville hørt med et BMW verksted. Evt tatt en diagnose..
larserso Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Får du spørsmål på mobilen om å automatisk akseptere og koble til bilen etter at paringen er vellykket? Har samme system i min bil og opplever at noen telefoner er vanskelige å pare (Nokia E52 f.eks.), mens HTC HD2 som jeg har nå fungerer som fjell. Telefonen som passer holderen din er jo "godkjent" av BMW så den burde i hvertfall fungere. Du kan jo prøve å oppgradere programvare på telefonene og se om det hjelper. Framgangsmåten din ser i hvertfall riktig ut. Kjenner ingen andre med likt system i nærheten da så kunne du prøvd din telefon hos de og omvendt?
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Har selv pairet min W995 med bluetoothsystemet i min bil og det funker fjell. Er ikke noen innstillinger på telefonen du må endre på rett etter pairinga? At du bestandig tillater kobling fra bilen eller noe i den duren.
toomas Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Skrevet Mai 4, 2010 Har prøvd og se over instillingen på telefonene men finner ingen mulige endringer. og siden jeg alldri får kontakt med bilen får jeg heller ikke opp menyen der jeg har mulihet for og alltid la telefonen koble til bil
toomas Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Skrevet Mai 4, 2010 Har selv pairet min W995 med bluetoothsystemet i min bil og det funker fjell. Er ikke noen innstillinger på telefonen du må endre på rett etter pairinga? At du bestandig tillater kobling fra bilen eller noe i den duren. Brukte du samme oppkoblings prossedyre som meg? gjorde de stega med bilen for så og søke opp bilen på mobilen også bare koble til? når jeg kobler til bilen står det bare kobler til på mobilen og etter et par sec står det koblet fra
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Jeg fulgte bare brukerveiledningen som fulgte med bilen. Gå inn i bluetoothmenyen til mobilen (W995) -> Velg Synlighet-> Vis telefon. I bilen: 1. Trykk inn send/receive (pairing) knappen i senterkonsollen ved håndbrekket i minst 1 sekund før du setter tenningen i posisjon 1, hold knappen i ytterligere 2-3 sekunder etter at tenningen er slått på. 2. Slipp knappen 3. Rett etter du slipper knappen skal følgende beskjed komme opp øverst i skjermen "Bluetooth pairing". Samtidig skal de grønne, gule og røde led-lysene øverst til høyre på skjermen blinke, dette indikerer at systemet venter på signal fra telefonen. 4. Start søkefunksjonen på telefonen (søk etter nye enheter). 5. BMW etterfulgt av et 5 sifferet nummer (de siste 5 nr i rammenummeret) skal komme opp-> Koble til. 6. Trykk inn koden som fulgte med bilen. 7. Vent en liten stund til telefonen kobler seg til (sees ved et symbol oppe i venstre hjørne samt at en grønn led-lampe på høyre side på skjermmodulen vil lyse) 8. Skru av og på tenninga, telefonen skal koble seg til bilen innen 30 sekunder. Telefonen W995 vil kvitere dette med en lyd.
toomas Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 så ut som en eksakt kopi av hvordan jeg har gjort det men fortsatt ingen hell. Får ta en tur innom bmw,Har lest litt på nettet og kan virke som om jeg mangler en jumper mellom punkt 11 og 14 på en blå kontakt bak i bilen.
locktite Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 Noen løsning om jeg ikke har denne koden som medfølger bilen? Hvor står den i tilfelle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå