Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg vurderer en BMW 3-serie 318i Touring 2000. Jeg liker utseende på bilen utvendig og innvendig, utenom disse listene som skal forestille treverk.

97_-474292785.jpg

Som dere ser litt av på bildet. Er det noe jeg greier å bytte selv? Og faktisk få det til å se fint ut? Skal jo ut med 90.000 kr for bilen, men jeg kan rett å slett ikke takle dette "treverket"

Hvilket listverk ville folk byttet til på http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=21907897 denne bilen? Noen erfaringer?

Takk for alle svar, gleder meg masse til å bli BMW eier igjen, hatt Ford og Audi de siste årene, og må si BMW er en liten klasse for seg selv! da jeg kjører 7 mil hver dag til jobb, så er det viktig med bil jeg kan kose meg i :)

Skrevet

Jeg så de kostet rundt 5000kr for nye, og det blir nok bursdagsgave til meg selv i år, hvis jeg handler bil med "treverk" i !

Skrevet

Ahh ! takk for linkene Lars :) Jeg er jo typen som liker og ha litt kraft i bilen, og at jeg sitter her å ser på 318 er jeg ikke noe glad for, men har ikke råd til allverdens for tia, er de 118 HK'ene nok til vanlig kjøring? Eller ville dere ventet litt å prøvet å få tak i 2 literen som har 150 HK ? jeg er så redd jeg vil angre og føle jeg kjører en slapp BMW, noe som ikke rimer i mitt hue. Byttet litt tema her, men dere har jo god peiling her :)

Skrevet

Motoren er helt grei.

Fungerer fint til vanlig kjøring, men ingen rakett. Prøvekjør før evt kjøp :wink:

Ligger jo endel 320er under 100K, mange av de på sørlandet :wink:

Skrevet

jeg går enda og sikler litt etter E46 touring 320 fra 2001 eller opp.. 2,2literen på 170hk er noe av det beste BMW har laget - tror ikke vi har hatt en eneste bil innom jobben med fusk eller feil på den motoren. Problemet er ofte at unge menn har klådd og tuklet dem halvveis i filler innen de dukker opp på finn..

- sorry for OT

Org. full runde alu interiørlister koster noen tusen,men dæven for et løft de gir kupèen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...