jon///M Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 jeg lurer på og montere stående hydraulisk håndbrems på min e30. men hvordan kobles denne for og få den til og funke? for nå i dag er det jo mekanisk håndbrems by wire..
tangorev Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Letteste er å splitte bremserøret under bilen, skjøte deg opp til brekket og ned fra brekket igjen og inn på skjøt bakover. Evt legge opp nye rør fra bkf og til t-stykket bak, via brekket så klart:)
Bmw325turbo Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Det enkleste tror jeg er å ta et rør fra bremskraftforsterkeren til brekket, så et rør frem igjen som du kobler på det røret som går til bakbremsene, det er vell en bremsetrykksregulator det du kan koble deg på, så trengs det ikke et skjøtestykke heller. Fungerer bra her ihvertfall, og gikk fort å koble opp.
|Ole| Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Det enkleste tror jeg er å ta et rør fra bremskraftforsterkeren til brekket, så et rør frem igjen som du kobler på det røret som går til bakbremsene, det er vell en bremsetrykksregulator det du kan koble deg på, så trengs det ikke et skjøtestykke heller. Fungerer bra her ihvertfall, og gikk fort å koble opp. Har du bilder av det? Isåfall kan du sende til meg på pm?
Bmw325turbo Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Det enkleste tror jeg er å ta et rør fra bremskraftforsterkeren til brekket, så et rør frem igjen som du kobler på det røret som går til bakbremsene, det er vell en bremsetrykksregulator det du kan koble deg på, så trengs det ikke et skjøtestykke heller. Fungerer bra her ihvertfall, og gikk fort å koble opp. Har du bilder av det? Isåfall kan du sende til meg på pm? Dårlig med bilder ja, det blir ikke før til helga i tilfelle. Ka du lurer på da?
|Ole| Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Det enkleste tror jeg er å ta et rør fra bremskraftforsterkeren til brekket, så et rør frem igjen som du kobler på det røret som går til bakbremsene, det er vell en bremsetrykksregulator det du kan koble deg på, så trengs det ikke et skjøtestykke heller. Fungerer bra her ihvertfall, og gikk fort å koble opp. Har du bilder av det? Isåfall kan du sende til meg på pm? Dårlig med bilder ja, det blir ikke før til helga i tilfelle. Ka du lurer på da? Nei altso det haster ikkje men kunne berre tenkt meg å sjå korleis det ser ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå