Kristov Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Ønsker å kjøpe fronten på bildet - dvs. frontblekket og leppen.
janerik171187 Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Ønsker å kjøpe fronten på bildet - dvs. frontblekket og leppen. har frontleppa, tror kanskje jeg har blekket og, må sjekke hva som sitter på ix'n først.
motocross4 Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 her er link på bilde viewtopic.php?f=38&t=152109 Bud.
Kristov Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 har frontleppa, tror kanskje jeg har blekket og, må sjekke hva som sitter på ix'n først. Hva skal du ha for dette?
Kristov Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 her er link på bilde viewtopic.php?f=38&t=152109Bud. Selger du bilen i deler altså?
janerik171187 Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 har frontleppa, tror kanskje jeg har blekket og, må sjekke hva som sitter på ix'n først. Hva skal du ha for dette? kan stikke bort til verkstedet å sjekke åssen frontblekk som sitter på ix'n i helga her. så får jeg sjekke stand før jeg finner no pris.
Kristov Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Skrevet Mai 6, 2010 Har du et nummer jeg kan nå deg på i helgen? Send gjerne på PM. har frontleppa, tror kanskje jeg har blekket og, må sjekke hva som sitter på ix'n først. Hva skal du ha for dette? kan stikke bort til verkstedet å sjekke åssen frontblekk som sitter på ix'n i helga her. så får jeg sjekke stand før jeg finner no pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå