Gå til innhold

Min E92

Anbefalte innlegg

Etter 10 år med Audi og VW, har jeg nå valgt å prøve noe på "den andre siden".

Nettopp henta hjem en 07 mod. E92 325I.

Bilen har -M-sport interiør

-El.seter

-Skinnpakke

-Regn sensor

-Navi prof

-Bluetooth handsfree m/stemmestyring

-Adaptive hovedlys

-Takluke i glass

-Parkerings sensorer for-og bak

++++++++

Planer videre:

-M3 felger i 19" (bestilt)

-Jekke bilen litt nærmere asfalten

-Soting av ruter

-Plastik fra AC Schnitzer

-Lakkforsegling

-Bytte ut trelistene innvendig med ett eller annet

ju0gk0mqcp83hjno2ve8.jpg

3co9yi3rkzvf7izwi9pj.jpg

bmof2r48ni6nb8yyutb3.jpg

ko90ir2pwpy82jwdygxj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trivelig å se at bilvalget faller i smak hos dere. Må innrømme at jeg trives veldig godt bak rattet på denne. Kan virkelig ikke påstå at jeg angrer på kjøpet.

Gratulerer! Likte listen din med planlagte oppgraderinger. Hvordan opplever du motoren? Jeg hadde nok modifisert innsug og eksos litt for å få frem gromlyden ;)

Når det kommer til motoren. så er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal synes enda. Den oppleves nok ikke så kvikk som den er på papiret, men det kan vel ha en del med å gjøre at den egentlig drar ganske jevnt over storparten av registeret. Men kunne godt tenke meg å få den tunet litt, vet ikke hvor mye det kan være å hente på en sugemotor av dette kaliber og hva man i såfall burde satse på. Lydmessig er den overraskende dempet, skal jages opp på turtall før godlyden kommer frem ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjent filmskurk sa en gang: "You don't know the power of the dark side". Dette er vel beviset på at han overdrev litt :lol: Velkommen til den gode siden. (Ja, jeg vet at jeg kjører Golf, men det er bare til vettet kommer tilbake igjen)

Kjempeflott bil med planer helt etter min egen nese. Pøs på med bilder etterhvert som endringer tar til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Har tatt lang tid, en kombinasjon av feilsendinger av felger og at jeg har vært mye bortreist, men til slutt er felgene kommet på bilen. Har også fått polert og lakkforselgelet, men ikke fått tid til en ordentlig fotoshoot. Legger derfor ut et bilde av bilen tatt underveis fra en helgetur, så ikke optimalt, men det kan gi et lite inntrykk av hvordan felgene tar seg ut på bilen.

z9kq8i6wvb65lwwzwpux.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...