AVT Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Hei, jeg har hørt at enkelte har muligheten til å tilby høyere startbonus enn andre. Jeg blir 18 i morgen og har oppkjøring på torsdag, og da er bilkjøp rett rundt hjørnet. Om noen kan hjelpe meg å få billigere forsikring så send meg gjerne en PM! Takk!
SteffenO Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Finn ut hvilke forsikringselskap foreldra dine har, om begge har i samme forsikringselskap er det flott. Også bra om de har 75% bonus Så er det i grunn bare å ha med en av foreldra dine. Jeg gjorde det, fikk 50% startbonus og rabatter i bøtter og spann
Mr.Silver Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Chris_ : Ikke for å være frekk, men du har vell ikke akkurat gjort saken hans noe bedre angående forsikring hehehe
AVT Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 Finn ut hvilke forsikringselskap foreldra dine har, om begge har i samme forsikringselskap er det flott. Også bra om de har 75% bonus Så er det i grunn bare å ha med en av foreldra dine. Jeg gjorde det, fikk 50% startbonus og rabatter i bøtter og spann Hvilket selskap var dette? Sjekk med Enter forsikring. aldri hørt om Enter før, har noen erfaringer fra dem? har de muligheten til å gi en fin startbonus?
Morty999 Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Jeg har terra på min e28. jeg er 22, jeg var 20 da jeg fikkf orsikrign der. og da betalte jeg 7300kr mener jeg. på en e28 535 med 20 % bonus, Kun Ansvar forsikring nå er jeg 22 og har 40% og betaler 6200kr for delkasko
Endre Hånde Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Sjekk med Unison om du er medlem i BMWCCN. Men med din alder så vil det nok bli dyrt uansett med tanke på risikoen. Som et eksempel kan jeg bare nevne at jeg betaler rett over 6000 i året for M3 med full kasko samt en Toyota Carina 2.
ullsokken Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Finn ut hvilke forsikringselskap foreldra dine har, om begge har i samme forsikringselskap er det flott. Også bra om de har 75% bonus Så er det i grunn bare å ha med en av foreldra dine. Jeg gjorde det, fikk 50% startbonus og rabatter i bøtter og spann Jeg har en sånn ordning med mamma, er så dyrt når man er under 23. Hun står som eier av bilen jeg bare deleier men er jeg som betaler bilen. Forsikring=halvparten og sikkert over halvparten så billig også. Egenandelen er ganske høy om noen under 23 kjører den da det skjer noe, men var vell mamma som kjørte bilen? Når jeg er over 23 tenker jeg sette alt på meg sånn at jeg får samlet bonus. Eller du kan ringe til forskjellige selskaper og spørre om de har sånn ungdoms avtale. Om man kjører skadefritt får man igjen penger eller noe. Men spørs om de gir sånne avtaler på bmw, vet ikke.
Mr.Silver Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Eller du kan ringe til forskjellige selskaper og spørre om de har sånn ungdoms avtale. Om man kjører skadefritt får man igjen penger eller noe. Men spørs om de gir sånne avtaler på bmw, vet ikke. Gjensidige har en slik avtale at man får tilbake ungdomstilleggene om man kjører skadefritt fram til man er 23. Fikk igjen over 6000 jeg.. å da hadde jeg ikke hatt forsikring siden jeg var 18.
Ellingsen B. Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 send meg en pm/mail. Jeg jobber i Gjensidige og kan sjekke pris her Som sagt over har vi ungdomsavtale og avtale med NAF. Enter er dyre på alle under 23år.
AVT Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 Jeg skal selvfølgelig ringe rundt og høre hvilke selskap som kan gi meg best pris, men det jeg i hovedsak er ute etter er å starte med en høyere bonus enn normalt. Er det noen selskaper som kan gjøre dette? Send gjerne pm om det er noe som kanskje ikke burde skrives ut til alle!
Ellingsen B. Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 det skal være 20% i alle selskaper. Har man evt kjørt skadefritt med firmabil i x antall år får man 50% startbonus.
Ellingsen B. Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 det er Jernbanepersonalet bank & forsikring isåfall, men da må man medlem selv eller via familie. Da må også eier/bruker være over 23år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå