Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke mange som har det, men har googlet og letet litt. Fant noe fra 3M. Lettest er nok å skaffe det gjennom reklamebyråer da de ofte leverer folie/logo til firmabiler.

På linken under kan du klikke deg inn på "forhandlere", kan hende du finner ett reklamebyrå i nærheten som kan skaffe folie fra 3M, ring dem eller 3M.

http://solutions.3m.no/wps/portal/3M/no ... 4285847665

Skrevet

Jeg kjøpte slikt av tek her inne. tek@Unitron.no MEEEGET fornøyd med resultatet. Gjelder å ha litt tolmodighet. God lim og en god kniv gjør arbeidet litt lettere enn hva det var for min del. Jeg brukte vanlig kontaktlim på tube, men slik lim fra 3M på sprayboks gjør nok påføringen mye lettere. Ta deg god tid! Det er lettere å skjære vekk overflødig stoff når limet har tørket, så kan du lime over eventuelle løse ender og gjøre siste finish etterpå.

Skrevet

Jeg kjøpte dette fra pyspeed i USA..

Du kan få kjøpe mitt til kostpris, da jeg har har fått tak i orginale BMW black cube..(??)..

Send meg pm hvis du er int..

Skrevet

Jeg betalte 600kr for 90x140cm. Absolutt verdt det. Etter de 6-7ukene mc-sessongen har vart, har det også tålt regn og vask.

Skrevet

autoroyal.no leverte en VELDIG bra carbon folie til meg.

Anbefales på det sterkeste! (husk at dette er ekte carbon med lim på baksiden...kanskje 0.4 mm tykt og hvis den skal legges på noe som er litt svingete osv så må den varmes med føne eller varmepistol!)

Skrevet

Kjøpte selv på ebay, har desverre ikke prøvd den enda.. har den liggende i en skuff sammen med würth sparylim.

Skulle vell kansje kastet meg på jobben å lagt dette på listene i E91n.

Skrevet
autoroyal.no leverte en VELDIG bra carbon folie til meg.

Anbefales på det sterkeste! (husk at dette er ekte carbon med lim på baksiden...kanskje 0.4 mm tykt og hvis den skal legges på noe som er litt svingete osv så må den varmes med føne eller varmepistol!)

PenguiN har du bilder av bilen med folie på? Fant ikke noe om carbon folien på autoroyals hjemmeside :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...