espeng Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Hei! Vurderer å selge min strøkne 325, til fordel for kjøp av nyere dieselbil. Ting som er gjort i mitt eie; - M-Tech front, sideskjørt og bakfanger /m diffusor, M3 speil, M3 baklykter og M3 lister. - Bytta ut det originale interiøret med komplett M3 Vader sort skinn. *MEGET STRØKENT* Plukket fra en høyreratta M3 med kun 60.000km på telleren! Det vil si at nåværene passasjersete er mest slitt, og ikke førerstolen! Alt dette fra samme donorbil! - Lakkert hele bilen i fargen "Diamantsvart" for 3mnder siden. -Skiftet skiver og klosser på hele bilen, for ca et halvt års tid siden, pga EU-kontroll. Bilen er 100% fri for rust, og har bare 148.000km på telleren! Alle servicer er tatt i mitt eie, og tatt meget godt vare på, da jeg selv jobber som lærling på et bilverksted. Servicehefte fram til ca 75.000km. Bilen har heller ikke blitt vinterkjørt i mitt eie. Bilen skal på EU-kontroll igjen nå i mai, og bilen vil bli solgt ferdig EU-godkjent for nye 2 år. SERIØSE BUD ØNSKES! Bilen selges ikke for under 80.000kr! // Edit. Fått en del PM's ang utstyr innvendig. - Som sagt er det komplett Vader i sort skinn. - Midtarmlene. - El. vinduer og el. takluke. - Stor kjørecomputer. Noe mer dere lurer på, så bare send meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 SERIØSE BUD ØNSKES, FÅR JEG IKKE DET JEG VIL HA, SELGER JEG IKKE Hva vil du ha da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espeng Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Selger ikke for under 80.000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...