nmb Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Etter jeg skifta til sommerdekk(sikkert tilfeldighet) fungerte plutselig ikke en rekke funksjoner på min e34, check kontroll, klima anlegg, automat-trinn ++. Jeg byttet sikring nr 20(som hadde gått) og den gikk like fort igjen, jeg merket en anelse svilukt, men jeg trodde lukta kom i fra selve sikringen. Jeg skiftet sikringen igjen i dag, gikk like fort men denne gangen kom det en del røyk i fra dashbord på passasjer-side under/ved hanskerom. Luktet veldig svidd elektronikk. Jeg tok ut cd-spiller og var ikke noe særlig lukt inne der. Hva er det som ligger av elektronikk v/ hanskerom? Klima? Hvordan feilsøker man? Antar at bmw verksted gjør dette? Noen med lignende erfaring eller med gode tips? Håper på svar!! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmb Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 hoof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 under / over hanskerommet sitter det vel noen hjerner om jeg ikke tar feil, enkel jobb, skru ut hanskerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå