Gå til innhold

E34 525TDS Hjerne tok kvelden

bmw520
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har noen vært borti at hjerna har tatt kvelden? skulle bare ta opp skiten å skrive av nrene til chip`ene, men når jeg sette den sammen igjen starter ikke skiten, har sett i annen hjerne, men skulle nå tenkt meg at orginal hjerna funka.

eller om noen har en hjerne med siste nr som er 119, så er d ikke umulig at jeg kjøper den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg var bortig noe lignende, men det var noe i kontakten som ikke gikk inn da ECU'en ble satt på plass. Sjekk pinner og kontakter på både ECU'en og på kontakten. Kan være dårlig kontakt. Sjekk også ledningene til releene som står like ved om de ikke er ramlet av. En av releene er for hovedstrømmen til ECU'en.

Kan jo være en bagatell!

RS

Hei, har noen vært borti at hjerna har tatt kvelden? skulle bare ta opp skiten å skrive av nrene til chip`ene, men når jeg sette den sammen igjen starter ikke skiten, har sett i annen hjerne, men skulle nå tenkt meg at orginal hjerna funka.

eller om noen har en hjerne med siste nr som er 119, så er d ikke umulig at jeg kjøper den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok ikke på noen av chippene da, men chippene er testet i annen hjerne, og funker. tok på printkortet ja, men d har jeg jo gjort på de andre også :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For statisk elektrisitet kan ødelegge elektronikken på printkortet.

Det er ikke sikkert dette er feilen, men en skal aldri ta på uisolerte områder på et kretskort uten arm-lenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For statisk elektrisitet kan ødelegge elektronikken på printkortet.

Det er ikke sikkert dette er feilen, men en skal aldri ta på uisolerte områder på et kretskort uten arm-lenke.

er klar over d, men har ingen armlenke, og gjort d mange ganger før, så da regnet jeg med at d gikk bra nå også #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...