powerfulglenn Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 dette blir bra hvor handla du det senkesettet? Takker Jeg kjøpte mitt på : http://www.bema.no/ De hadde annonse på finn Jeg fikk 50% avslag på senkesettet også fikk jeg gratis frakt
powerfulglenn Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Skrevet Juni 25, 2011 Hallo! Jeg har ikke fått gjort noe egentlig :S Men jeg kan legge ut noen bilder: Haha jeg får hodet mitt igjennom gulvet nesten
Vegah Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 Ser ut som du har litt å gjøre her ! Får følge med.
powerfulglenn Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Skrevet Juni 25, 2011 Ser ut som du har litt å gjøre her ! Får følge med. hehe ja;) men det kunne vært verre synes jeg;) men jeg venter på noe greier før jeg får begynt å gjøre noe:) kommer mer oppdateringer framover:D
powerfulglenn Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Skrevet Juli 30, 2011 Har dessverre skjedd veldig lite pga mangel på tid og penger... Men fikk skrapa sammen 2000kr idag så da fikk jeg tak i Skinnseter Bak+Foran også fjærbein med skiver og alt det der H+V også dørtrekk i skinn også K-Sport Camber justering :)Dørtrekka fikk jeg til 600Kr og alt det andre fikk jeg til 2000Kr Så fikk jeg med skive til M50B25 prosjektet mitt:) Så har jeg egentlig demontert litt Så jeg legger ut litt div bilder jeg Trenger å pusse de her opp Men fikk de for en 500Lapp og da klarte jeg ikke å si nei! : Kjøpte for 600kr var med bak å: Fikk med det her også Fjærbeinet gadd jeg ikke å ta bilde av for jeg tror folk har sett et sånt før : Demontering, Tatt av bremsekraftforsterkeren og masse annet : Da mangler jeg bare bunnpanne og oljesil fra E34 så da er jeg nesten iboks med motor greiene mine:) Må ha den på hjula om noen mnd :S Så er det noen som har det så kontakt meg
christer1234 Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Ser greit ut dette, holder på med veldig likt prosjekt, er såvidt kommet igang Vil gjerne se bilder av 80/80 senk, du må ikke ha camberjustering da? Lykke til videre!
powerfulglenn Skrevet August 5, 2011 Forfatter Skrevet August 5, 2011 Ser greit ut dette, holder på med veldig likt prosjekt, er såvidt kommet igang Vil gjerne se bilder av 80/80 senk, du må ikke ha camberjustering da? Lykke til videre! har camber justering;) men senkesettet er solgt:/ og understellet er snart 325:) så senkesettet passet ikke:/
powerfulglenn Skrevet August 5, 2011 Forfatter Skrevet August 5, 2011 bra jobba mister, stå på! takker:) går litt sakte siden man må gjøre alt alene:s men det går fremover;)
powerfulglenn Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 Nå har jeg kommet til et punkt som forvirrer meg.... Kan hende jeg selger alt...
BMWBenny Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Ikke gjør det, Når alt står i deler sånn som det. Taper du bare en masse med kroner. ta en pause, og fortsett når det frister mer;) Men skal du selge skinn dørtrekka er jeg int. Bor jo ikke langt unna heller:P Kan komme med E30'n min da vettu, så får du litt inspirasjon
powerfulglenn Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Ikke gjør det, Når alt står i deler sånn som det. Taper du bare en masse med kroner. ta en pause, og fortsett når det frister mer;)Men skal du selge skinn dørtrekka er jeg int. Bor jo ikke langt unna heller:P Kan komme med E30'n min da vettu, så får du litt inspirasjon Haha Får se Du bor i Tønsberg ja Jøss, Er ikke langt
Brunek Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 hvis du er interesert har jeg en Eisenmann bakpotte med mellom rør til salgs;) enderørene er 2x82mm. potte og mellomrø er helt nytt:)
powerfulglenn Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 hvis du er interesert har jeg en Eisenmann bakpotte med mellom rør til salgs;) enderørene er 2x82mm.potte og mellomrø er helt nytt:) Snakker vi nesten gratis her eller ? Hehe
Brunek Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 hvis du er interesert har jeg en Eisenmann bakpotte med mellom rør til salgs;) enderørene er 2x82mm.potte og mellomrø er helt nytt:) Snakker vi nesten gratis her eller ? Hehe hehe:P blir nok ikke helt gratis men kan love deg at du ikke finner det billigere noe annet sted:P potta har en ny pris på 7500:P og mellomrør på 1000:P men det blir vel litt billigere;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå