Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ser ut som du har litt å gjøre her ! :)

Får følge med.

hehe ja;) men det kunne vært verre synes jeg;) men jeg venter på noe greier før jeg får begynt å gjøre noe:)

kommer mer oppdateringer framover:D

• 1 month later...
Skrevet

Har dessverre skjedd veldig lite pga mangel på tid og penger... Men fikk skrapa sammen 2000kr idag så da fikk jeg tak i Skinnseter Bak+Foran også fjærbein med skiver og alt det der H+V også dørtrekk i skinn også K-Sport Camber justering :)Dørtrekka fikk jeg til 600Kr og alt det andre fikk jeg til 2000Kr :D Så fikk jeg med skive til M50B25 prosjektet mitt:) Så har jeg egentlig demontert litt ;) Så jeg legger ut litt div bilder jeg :)

Trenger å pusse de her opp :) Men fikk de for en 500Lapp og da klarte jeg ikke å si nei! :

z3e1iqgf90izndzoskp5.jpg

Kjøpte for 600kr var med bak å:

adb619nyqwi57uwfn5m3.jpg

Fikk med det her også :) Fjærbeinet gadd jeg ikke å ta bilde av for jeg tror folk har sett et sånt før ;) :

rmisi4m0e6rdu6qf6ba1.jpg

Demontering, Tatt av bremsekraftforsterkeren og masse annet :

2s3776vp50npyw6ly0wd.jpg

Da mangler jeg bare bunnpanne og oljesil fra E34 så da er jeg nesten iboks med motor greiene mine:) Må ha den på hjula om noen mnd :S Så er det noen som har det så kontakt meg :)

Skrevet
Ser greit ut dette, holder på med veldig likt prosjekt, er såvidt kommet igang :)

Vil gjerne se bilder av 80/80 senk, du må ikke ha camberjustering da?

Lykke til videre! :)

har camber justering;) men senkesettet er solgt:/ og understellet er snart 325:) så senkesettet passet ikke:/

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Ikke gjør det, Når alt står i deler sånn som det. Taper du bare en masse med kroner. ta en pause, og fortsett når det frister mer;)

Men skal du selge skinn dørtrekka er jeg int. Bor jo ikke langt unna heller:P

Kan komme med E30'n min da vettu, så får du litt inspirasjon :D

Skrevet
Ikke gjør det, Når alt står i deler sånn som det. Taper du bare en masse med kroner. ta en pause, og fortsett når det frister mer;)

Men skal du selge skinn dørtrekka er jeg int. Bor jo ikke langt unna heller:P

Kan komme med E30'n min da vettu, så får du litt inspirasjon :D

Haha :P

Får se :P

Du bor i Tønsberg ja :) Jøss, Er ikke langt ;)

Skrevet
hvis du er interesert har jeg en Eisenmann bakpotte med mellom rør til salgs;) enderørene er 2x82mm.

potte og mellomrø er helt nytt:)

Snakker vi nesten gratis her eller ? Hehe ;)

Skrevet
hvis du er interesert har jeg en Eisenmann bakpotte med mellom rør til salgs;) enderørene er 2x82mm.

potte og mellomrø er helt nytt:)

Snakker vi nesten gratis her eller ? Hehe ;)

hehe:P blir nok ikke helt gratis men kan love deg at du ikke finner det billigere noe annet sted:P

potta har en ny pris på 7500:P og mellomrør på 1000:P men det blir vel litt billigere;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...