Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke gi opp, synes det er veldig imponerendes at du er så ung å styrer slik på. Lenge til du får lapp da? Ønske e åsså hadde bilinteresse når e va så ung, hadde d blitt E30 på me åsså:P gi for all del ikke opp!! Følger med her!

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har svogeren min klart og holdt av imorgen til Bil skruing :) Så da får jeg se hvor langt jeg/Vi kommer! Knakk jo den bolten i Traversen så :S

Kommer med Oppdateringer imorgen! :)

Skrevet

Bare sånn til info angående mtech2 rundt om.

Dette passer ikke preface, er forskjell på hjulbuene bak, men metch1 er jo pent også.

Morro prosjekt, men som folk sier, hobby er hobby og du har jo tiden med deg.

Er masse råd og ideer i trådene her.

Lykke til videre :)

Skrevet
Bare sånn til info angående mtech2 rundt om.

Dette passer ikke preface, er forskjell på hjulbuene bak, men metch1 er jo pent også.

Morro prosjekt, men som folk sier, hobby er hobby og du har jo tiden med deg.

Er masse råd og ideer i trådene her.

Lykke til videre :)

Iknow, Men jeg må bytte ut hjulbuene uansett :S Går det ikke ann hvis jeg får tak i hjulbuer fra Facelift? M-Tech 1 er vell dyrere enn M-Tech 2 ?

Hehe, Ja har god tid :) Men hadde vært kult å hatt den ferdig til Sommeren og Deltatt på E30 Treffet ;)

Skrevet

BMWBenny: Jøss, Er ikke M-Tech 1 sjeldnere ?

Oppdatering : Har fått på Traversen nå også skal jeg drive å gjøre den klar for vintre lagring... Så jeg tror ikke det skal skje så mye til vinteren... Bare samle opp deler og evt Grom deler :) Kanskje Felger? :) Jeg veit ikke hvilke felger jeg skal ha på den enda.. Noen tips ? :D

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
Må vel bli hjemme og ligge i den kalde snøen og skru etterhvert hehe :P

hehe du sku ikke bodd så langt unna kunne du lånt plass i garasjen min, ikke at den er så stor men er bedre enn å ligge i snøen hehe : P

bra prosjekt stå på : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...