Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger en M52B25 fra en E39. Motor er gått ca 70000 km. Dobbel vanos. Den har dog to bøyde råder, men motor gikk før den bli plukket ut av bil. Vann i inntaket som mest sannsynlig årsak. Motor er ikke demontert i deler og selges hel.

Den ble kjøpt av meg på impuls da jeg trodde det var bolt-on i en E36, det har jeg funnet ut det ikke er.

Alt på bildene følger med : starter, dynamo, coiler, led.nett til coiler og div andre ting som man ser.

SELGES I DELER, BUD!

PGA. useriøs kjøper er denne fortsatt for salg.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=22844894

Skrevet

Hei. Er dette en ettermontert motor? E34 ble etter det jeg kjenner til aldri levert med M52 motor. Og dobbelvanos motoren kom jo ikke før 09.98. Så kanskje du har skrevet feil?

Har du M52B25 enkel vanos motor er jo den ganske lik en M50B25 med vanos. Og er mulig å kombinere med deler fra begge motorene. Dobbelvanos har helt annet topp og innsug, og passer ikke på eldre motorer.

Eirik.

Skrevet

Var det jeg husker av det som ble fortalt når jeg lempet motor i bagasjerommet, mulig jeg har bommet. Tatt vekk det nå, uansett ikke jeg som skrudde ut motor, og egentlig ikke int. hvor den kom ifra. :)

Skrevet

Det er vanskelig å selge en motor du ikke vet hva er. Tviler på at det er en dobbelvanos motor. Kjøper må jo vite hvilken motor det er hvis du skal ha en sjanse til å få solgt den. Hvis du tar et bilde av motoren eller leser av motorkoden på blokken under innsuget, så vet du i alle fall hvilken motor du skal selge.

Eirik.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...