power777 Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Blinklyssett 4D klarglass chrome Pris 250,- Baklyktesrett 4D hvit blink Pris 850,- De ble brukt i 2 uker på min bil så nesten helt nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robertsen81 Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Er baklyktene i LED, eller kan de byttes med de originale uten problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Byr 500,-kr for baklyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robertsen81 Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Jeg byr over 500kr hvis lyktene er en direkte erstatning for de originale, d.v.s., at det ikke trengs noe form for modifisering hverken mekanisk eller elektrisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power777 Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Jeg satt dem ihvertfall på uten problemer ingen modifisering som må til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robertsen81 Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Oki. Jeg fikk med et sett baklykter da jeg kjøpte min E46, og de her helt like i utseendet, men de passer ikke. Det er sikkert innmaten som er forskjellig. Hvorfor skal du selge dine etter bare å ha brukt de i 2uker? Jeg legger ved bilde av mine lykter, så kanskje du ser hva som er forskjell. Kan du legge ved bilde av baksiden på dine lykter? Lyktene under er laget i Taiwan, og det står Depo på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robertsen81 Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Skal vi gjøre en deal på lyktene du selger, så må du poste bilde av pæreholderene. Håper på kjapp avgjørelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power777 Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Her har du bilde du spurte etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robertsen81 Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Faen, det ble litt mye regninger i Mai, men hvis du har lyktene 20.juni, så skal jeg ha de. Er det lov å by 600? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå