cheron Skrevet Mai 8, 2010 Skrevet Mai 8, 2010 Var og snoket litt i delelageret i ettermiddag og fant litt småtteri... Zender Heckspoiler med bremselys (mangler) lakkert i en sølv farge. Vet ikke fargekoden. Hel og fin - Delenr: 51712260450 - 800 kr budrunde om den er veldig populær Original bakfanger diffuser med deksel til hengerfeste. Delenr: 51128119271 - 400 kr Delene befinner seg i Andebu - Vestfold.
cheron Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Skrevet Mai 17, 2010 Prisen står i første post. Delenummer likeså så folk kan sjekke.
hylle Skrevet Mai 17, 2010 Skrevet Mai 17, 2010 Ser ut som den er til sedan, Men det mangler jo bremselysglasset der.
cheron Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Skrevet Mai 17, 2010 Men det mangler jo bremselysglasset der. Det stemmer, og det står det også i første post Fant den på delelageret.
Eirik Viste Skrevet Mai 17, 2010 Skrevet Mai 17, 2010 For meg ligner spoileren på en M-tech. Jeg har hatt slike før for salg. Og en klarer ikke å se forskjell på spoilerne med det blotte øye. Jeg trodde begge mine var like, men den ene var til sedan og den andre coupe. Det er forskjell på bredden. Jeg har hatt Zender spoiler og, og den ser annerledes ut. Men står det Zender på din spoiler, så er det nok en M kopi. Solgte du giroverføringen sammen med 540 kassen, eller har du den liggende? Mulig jeg også trenger 540 mellomakslingen hvis du har den enda. Må bare sjekke om den jeg har er fra aut. eller manuell bil. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
cheron Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Skrevet Mai 17, 2010 Det står Zender på spoileren. Ved skruefestene. Så mer en det vet jeg ikke. Giroverføringen har jeg enda. Men den er knekt. Kan du sveise så kan du sikkert fikse den. Akslingen er dessverre solgt. Men har en fra 530 automat liggende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå