Martlu Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Hei Jeg har prøvd meg på å bytte fjærer foran, og på høyre siden fikk jeg det til slutt til etter 3 dager med prøving. Nå er det venstresiden igjen, men der klarer jeg ikke løsne mutteren som sitter øverst på demperen, altså den man ser oppe i panseret over lageret. Har prøvd å holde igjen greiene og samtidig skru med momentnøkkel, men det går bare rundt og mutteren sitter bom fast. Det ser ut som det er noe lim eller locktite e.l. i mellom mutteren. Tror dere muttertrekker klarer jobben, eller har dere noen andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Er det ikke ett hull til umbraconøkkel på toppen av demperen slik som på e39,slip kantene på en pipe så den passer til en fastnøkkel og hold igjen med umbraco i midten,slik er det ihverfall på e39 demperen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martlu Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 er ikke umbraco i midten.. Tror det skal godt gjøres å holde igjen uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Muttertrekker gjør susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martlu Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Må prøve å få lånt meg en da Håper det hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå