Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jo ikke noen grom biter her da. Ekke no candyliste akuratt. Så tror nok du må ned i pris.

Skrevet

Og vis han kjører 1 kilo i ladetrykk skal vi se, dette er tommelfinger regelen.

150hk utgangspunkt. For hver 0,1 kg så øker effekten med 10% Så det er rundt 300 i motoren. Men hva det blir på hjula er jo sikkert rundt 250hk elns. Pluss at 2 litern er moment fattig fra før. Er liksom ikke noe særlig skyv i den. Sikkert derfor det kjennes litt dævt ut..også for at denne regelen skal gjelde. Må jo alt være på stell rundt. bensin tilførsel luft, tenning, osv..

Skrevet
Og vis han kjører 1 kilo i ladetrykk skal vi se, dette er tommelfinger regelen.

150hk utgangspunkt. For hver 0,1 kg så øker effekten med 10% Så det er rundt 300 i motoren. Men hva det blir på hjula er jo sikkert rundt 250hk elns. Pluss at 2 litern er moment fattig fra før. Er liksom ikke noe særlig skyv i den. Sikkert derfor det kjennes litt dævt ut..også for at denne regelen skal gjelde. Må jo alt være på stell rundt. bensin tilførsel luft, tenning, osv..

han som hadde motor`n før meg lå likt når han race mot en compact m3 så den går vel ikke så dårlig:P pluss, det er ikke no stress å lade mer, har vært oppe i 1.5 bar med den, det var kun en prøve tur da, men da gikk den værtfall ikke dårlig.

Skrevet
er jo ikke noen grom biter her da. Ekke no candyliste akuratt. Så tror nok du må ned i pris.

pris=bud da

15k var bare no sann ca jeg tenkte

hvis du finner billigere motor som går bedre må du si fra til meg:)

Skrevet

Usikker på om tallene stemmer .

er jo kun enkle modifikasjoner som er gjort , bytte innsug, hjerne fra Eirkiviste på forumet, letta svinghjul å pulley sett foran .

Etter hva jeg har fortstått så er det en meget seriøs kar som selger detta hvor viste kjøper det fra !

står oppsummert på hjernen med deler som er brukt 240-245 :) . men sier ikke noe sikkert før jeg har sett bremsepapir . m52b28 gikk dårlig orignalt . har hjulpet litt nå i alle fall, men synes ikke det er så overaskende enda !

er jo bare 16 enda å prosjektet går, men etter masse prøvekjøring så syns jeg ikke det flytter seg godt nok .

hvordan vil denne 2 literen som trådstarter selger være i forhold til en kjapt bygdt m50b25 ?

har en b25 stående som jeg kan putte snurre på, hørt at de skal gå greit opp til 400 uten å bytte innmat ?

Sorry OT

Men gratis bump ! :)

Lykke til med salget av motor !

Skrevet

Hvorfor er det umulig da? Om han bytter toppakkning til MLS er det ikke no stress å lade 1 bar eller mer... Og da er du fort oppe i 400hk da, motoren bør vel helst ikke ha gått for langt, evt bytte lager da så klart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...