Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt, så døde min trofaste e30 nylig pga alderdom og rustne ledd..

Har holdt på noen uker med å opperere/fjerne og donere vekk brukende deler. :)

Og på lørdag var "begravelsen" og det var litt trist å se den bli hevet av hengeren med hjullasteren :(

Lasting oppi "kista/likbilen"

DSC04149.jpg

Vogntoget klart til gravplassen (ikke helt etter loven med den trekkbilen) :/

DSC04150.jpg

Fremme på gravplassen :(

DSC04151.jpg

DSC04152.jpg

Og så til slutt.. Noen sjokkerende før og etter bilder i gal retning :/

Før:

Polert2.jpg

Etter:

5.jpg

DSC00076.jpg

Skrevet

det lille der Roald! skinne bedrar sikkert, men alikavel :P har jo til og med vært utforbi garasjen min med den grom bilen ;) var ikke så halv værst da ;)

*RIP*

Skrevet

joda.. den så kansje bedre ut enn den var ;) men planen var å få den bra en gang.. men nå når jeg var uheldig å startet den i gir i vinter så gav jeg opp :P

Skrevet

Det er jo MASSE brukanes deler på denne igjen!! En E30 skal ALDRI skrotes, aldri. Den skal brukes til den blir BORTE av seg selv :)

Helsikkens at du skal bo så langt unna, ellers skulle jeg strekt ut 1500kr.

Vær forbredt for at du må be om unskyldning foran sjefen på dommedag :o - :lol:

Skrevet

ja, da jeg kjørte i veggen 316 ;)

denne hadde allerede begynt å forsvinne av seg selv, spesiellt i kanaler og rammevang under. og den hadde aldri blitt godkjent på eu i år :)

og nå i mai har vi en liten gutt på vei, så da blir tida mi satt bort til han isteden for rustsveising :)

har solgt deler for 12lapper på den allerede.. og da er motoren fortsatt til salg, men har fått bud på 6500 på den.

hadde ALDRI fått 18 lapper for den i en del, så det svarte seg å ribbe den å skrote den.

planen var å sette til sides motor, gir, diff, understell, lykter og interiør å finne meg ett annet e30 chassi frem i tid. men min e30 tid er nok desverre over... for denne gang hvertfall ;)

Skrevet

Dette var trist å lese! Bilen var jo kanonfin, og hadde intrykk av at bilen var minst like bra under og på innsiden... Tok jeg feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...