RoaldJ Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Som sagt, så døde min trofaste e30 nylig pga alderdom og rustne ledd.. Har holdt på noen uker med å opperere/fjerne og donere vekk brukende deler. Og på lørdag var "begravelsen" og det var litt trist å se den bli hevet av hengeren med hjullasteren Lasting oppi "kista/likbilen" Vogntoget klart til gravplassen (ikke helt etter loven med den trekkbilen) :/ Fremme på gravplassen Og så til slutt.. Noen sjokkerende før og etter bilder i gal retning :/ Før: Etter:
ehrnst Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 det var da for jævlig. Har alltid hatt en "softspot" for denne bilen.
lloydsb Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 det lille der Roald! skinne bedrar sikkert, men alikavel har jo til og med vært utforbi garasjen min med den grom bilen var ikke så halv værst da *RIP*
RoaldJ Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Skrevet Mai 9, 2010 joda.. den så kansje bedre ut enn den var men planen var å få den bra en gang.. men nå når jeg var uheldig å startet den i gir i vinter så gav jeg opp
oddis Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Det er jo MASSE brukanes deler på denne igjen!! En E30 skal ALDRI skrotes, aldri. Den skal brukes til den blir BORTE av seg selv Helsikkens at du skal bo så langt unna, ellers skulle jeg strekt ut 1500kr. Vær forbredt for at du må be om unskyldning foran sjefen på dommedag -
RoaldJ Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Skrevet Mai 9, 2010 ja, da jeg kjørte i veggen 316 denne hadde allerede begynt å forsvinne av seg selv, spesiellt i kanaler og rammevang under. og den hadde aldri blitt godkjent på eu i år og nå i mai har vi en liten gutt på vei, så da blir tida mi satt bort til han isteden for rustsveising har solgt deler for 12lapper på den allerede.. og da er motoren fortsatt til salg, men har fått bud på 6500 på den. hadde ALDRI fått 18 lapper for den i en del, så det svarte seg å ribbe den å skrote den. planen var å sette til sides motor, gir, diff, understell, lykter og interiør å finne meg ett annet e30 chassi frem i tid. men min e30 tid er nok desverre over... for denne gang hvertfall
Bimmerlars Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Jeg har frakt rød E30 på akkuratt samme type henger fra hss:) riktignok to dørs utgave
Eksos Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Dette var trist å lese! Bilen var jo kanonfin, og hadde intrykk av at bilen var minst like bra under og på innsiden... Tok jeg feil?
Bimmerlars Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 blei vi kvitt en e30 til da :D Er du sønnen til turbo-diesel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå