Gjest Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 nei. de har dårlig kvalitet, dette er eksklusive greier. alt fra vvme tar kvelden etter noen mnd..
Bambo Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 bullshit... Kjørt med 3 sett fra vvme i over ett halvt år uten noe tull jeg. Er jo samme merke de sender som mange som tar 1000-1500kr for samme greiene
Gjest Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 prisen er 750 + evt frakt. har handlet fra vvme i år 2006 til 2009, kvaliteten har gått nedover hos de. store ballaster er det å. begynt å kjøpe ett annet sted med digitale ballaster og slike slim sett som detta. det som vvme setta sliter med er at ballastene ryker fort om de blir brukt på bil med mye risting, ellers funker de jo ok de settene der å.
Langlo Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 ikke for å si att du lyger, men vvme-settene har jeg hatt på bilen min i nesten 1 1/2 år nå uten tull, og mange andre jeg har kjøpt til har ikke hatt noe tull med di, OG de seller digitale slimballast-sett der også. du har vært temmeli uheldig tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå