Gå til innhold

e36 318 1994mod. 1gir hopper noe jeveli?

Tuborgs
 Share

Anbefalte innlegg

Begynte for noen dager siden... når jeg kjører i 1gir hoppe hele jevla bilen som faen.. går ikke an å kjøre på en vanelig måte. resten av girene funker helt topp.. det som sjer er at jeg gjir gass, så stiger turtallet, så stopper det, så øker det så stopper det.. osv, det som er litt rart er at vist jeg slurer med clutchen så går det helt fint, noen forslag?

mvh kyrre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe lugging, det er hopping, går ikke and å kjøre i 1gir på en normal måte uten at du nesten knuser alt inni bilen av flyvende gjennstander x). det er det samme uasnett turtal, bare vist jeg slurer med clutchen at den bare lugger litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det samme selv. Den suger falskluft sannsynligvis. Se på belgen på luftmengdemåleren, den boksa som sitter på slangen der motoren tar inn luft. jeg hadde en dritstor rift i den, tetta den med tec7 og var kvitt problemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berre fyll på med sicaflex eller tec7, berre få tetta det.

Var av og til den hoppa litt i 2 gir med max pådrag med meg. Veit ikkje kor det har seg at den kun hoppa i første, der e vel sopass mykje meir motstand i motor og drivverk når du kjøre i høgare gir enn første at du ikkje merka det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...