Tuborgs Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Begynte for noen dager siden... når jeg kjører i 1gir hoppe hele jevla bilen som faen.. går ikke an å kjøre på en vanelig måte. resten av girene funker helt topp.. det som sjer er at jeg gjir gass, så stiger turtallet, så stopper det, så øker det så stopper det.. osv, det som er litt rart er at vist jeg slurer med clutchen så går det helt fint, noen forslag? mvh kyrre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Ettermiddag's bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Hvis du gir flatt jern og drar ut til sperra, vil den da hoppe slik hele veien eller er det bare snakk om lugging mellom f.eks 2-3000 omdreininger med rolig pådrag? Virker det som motorfusk eller er det noe annet du snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 ikke noe lugging, det er hopping, går ikke and å kjøre i 1gir på en normal måte uten at du nesten knuser alt inni bilen av flyvende gjennstander x). det er det samme uasnett turtal, bare vist jeg slurer med clutchen at den bare lugger litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Hadde det samme selv. Den suger falskluft sannsynligvis. Se på belgen på luftmengdemåleren, den boksa som sitter på slangen der motoren tar inn luft. jeg hadde en dritstor rift i den, tetta den med tec7 og var kvitt problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Satt på KN-filter eller noe sånt forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 neida, alt er orginalt.. tok meg en tur ut. Har vist oversett denne gigantiske sprekken ja x) men er det ikke litt rart at den bare da hopper på første gir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Berre fyll på med sicaflex eller tec7, berre få tetta det. Var av og til den hoppa litt i 2 gir med max pådrag med meg. Veit ikkje kor det har seg at den kun hoppa i første, der e vel sopass mykje meir motstand i motor og drivverk når du kjøre i høgare gir enn første at du ikkje merka det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 maybe, jaja men takker for all hjelp =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå