PIIIPower Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Har (endelig) fått på nye Hella facelift frontlykter på e39'n, fulgte med adaptere til blink og park. Problemet er høydejusteringspluggen, denne går ikke langt nok inn på noen av lyktene. Trengs det en adapter her og eller skal det bare være sånn?
justemann Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Eg hadde ikkje dette problemet på mine facelift Hella lykter. Er det den for å justere høgden frå dashboard du tenkjer på? Eller er det dei manuelle på sjølve lykta? På mine lykter var alt dette plug and play, sett bort frå dei adaptera du nevnte.
donjouan Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 hvilken modell hadde du på bilen din? og var det xenon lys fra før av på bilen din?
justemann Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Det er nok sikkert ei anna lykt og kablar ja, eg hadde ikkje xenon frå før og har det heller ikkje no.
PIIIPower Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Skrevet Mai 21, 2010 Hadde ikke xenon og har ikke xenon på de nye. Lyktene er facelift til pre 99 modeller og min er 96. Hella original lykter. Ser at justeringa fungerer, men jeg får ikke kontakta langt nok inn til at den klipser...
justemann Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Facelift til pre 99 modellar? Hmmm.... Dette var ikkje noko problem for meg når eg monterte mine, om eg hugsar rett. Det finns sikkert mange trådar på forumet om facelift lykter til E39, eit søk kan kanskje avsløra om andre har slitt med det same?
donjouan Skrevet Mai 22, 2010 Skrevet Mai 22, 2010 også lurer jeg på at jeg har fått litt støv inni lyktene hvordan kan man åpne dem og rense dem innvendig jeg mener selve glassene?
justemann Skrevet Mai 23, 2010 Skrevet Mai 23, 2010 Igjen trur eg du vil finne svar på dette gjennom eit søk på forumet... Men eg trur du må varme lyktene for å opne dei om eg ikkje tek heilt feil....
Sjøbuse Skrevet Mai 23, 2010 Skrevet Mai 23, 2010 E39 har noen enkle plast klipps over og under som bare er til å vipe opp så er glasset av.
justemann Skrevet Mai 23, 2010 Skrevet Mai 23, 2010 Ja, men eg minnest å ha lest i ein tråd her at lyktene måtte varmast opp for å dele dei?? Eg finn ikkje tråden igjen så det kan godt hende eg rotar....
donjouan Skrevet Mai 23, 2010 Skrevet Mai 23, 2010 å ja det var derfor jeg ikke fikk dem opp helt, hmmm da skjønner jeg. det er bedre at en annen gjør det som har peiling på sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå